[elektro-etc] biztosito

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Jul 14 15:51:49 CEST 2015


Konkrétan se motorral, se bicóval nem jó poén a sáv közepén menni.
Főleg, ha van valaki előtted...

Autóval ugyanis bármilyen akadály felbukkanása esetén mi a reflex? Két
kerék közé veszi. Neked meg ott bukkan ki az autó alól a <bármi>.

Bringával a jobb keréknyomban, motorral a bal keréknyomban, és követni
az előtted menő kikerülő manővereit.

5 sec vs. fél év gipszágy: ezt mondtam korábban, hogy olyan mértékű az
erőkülönbség, hogy az egyik oldalon nincs már miből feladni.

Best regards,
Andy

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2015. július 14. 14:05):
> 2015.07.14. 13:52 keltezéssel, lista mail írta:
>>
>> Ez is mindkettő szabálytalan! és deficites >> nem is védhető.
>
>
> Na, azért csak közelednek az álláspontok ennyi év után, már ez is valami :)
>
>
>>
>> Ehhez képest a bicajos behúzódás a mondott módon feltart és 4X-es bibi.
>
>
> Nem tudok nagyon nyilatkozni, mert bringásként nem szoktam behúzódni,
> autósként meg ha azt látnám hogy valaki behúzódik, hát megvárnám amíg ki
> tudom kerülni, és kikerülném. Persze vannak olyan bringások is, akik sportot
> űznek az ilyen szívatásból, de az jól látszik, őt egy félperces kürtszóval
> jutalmaznám (az is csak 1x-es :) )
>
> Amikor motort akartam venni, akkor hallottam erről a behúzódásról először,
> magamtól nem jutott eszembe. Az egyik szalon tulaja mondta jótanácsként,
> hogy húzódjak be középre, mert különben az autósok nem vesznek semmibe sem,
> és ki fognak szorítani a vérbe. Ennek ellenére motorral sem szoktam a sáv
> közepén menni, és még nem volt belőle bajom, de sanszos, hogy csak
> szerencsém volt, és nem zárom ki, hogy a boltosnak van igaza.
>
> Asszem itt mesélte egyszer valaki, hogy rendesen az út szélén haladt, a
> csávó meg a pótossal elkezdte előzni. Csakhogy jöttek szembe, a teherautós
> pedig úgy döntött, hogy nem akar frontálisan ütközni, inkább menjen a
> motoros az árokba, mint ő a temetőbe, vagy börtönbe. Ha akkor a motoros
> középen megy, nem is tud a teherautós elkezdeni előzni, és szív emiatt, vagy
> ha mégis elkezd előzni, a motorosnak marad elég menekülési tere, akár úgy
> is, hogy jobbra húzódás közben fékez, és megússza az árkot.
>
> Úgy látszik, ez ilyen túlélő verseny, mindenki a saját érdekeit nézi.
> Profitra játsszák, ami az autósnál 5 másodperc előny, a puhatestűnél meg fél
> év gipszágy és mínusz egy jármű -elkerülése. így kellene mérlegelni
> mindenkinek.
>
>
> Gábor
>
>
>
>
>
>
>
>>
>> 2015. július 14. 13:40 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>
>>> De 150-nel menni az autópályán, vagy a Vidámpark mellett a záróvonalon
>>> bevágódni a kanyarodó sávba az nem deficites, mert én úgy akarom.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2015.07.14. 13:33 keltezéssel, lista mail írta:
>>>
>>>> Mindegy mert egyik sem jogosítja fel a biciklist a szabálytalan balra
>>>> húzódásra!
>>>>
>>>> Vagy 4X-es halmozott KRESZ sértés forog fenn és vannak akik mellette
>>>> érvelnek.
>>>> Azért ez mindent elmond  a magyar társdalom mentális deficitjéről.
>>>>
>>>>
>>>> 2015. július 14. 12:44 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:
>>>>
>>>>   lista mail wrote:
>>>>>
>>>>>   Tök mindegy, hogy elfér-e biztonsággal sávon beül vagy nem.
>>>>>>
>>>>>>   Szerintem rohadtul nem mindegy, de ezen én már nem fogok vitázni.
>>>>>
>>>>> hjozsi
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list