[elektro-etc] biztosito

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Tue Jul 14 14:09:29 CEST 2015


Na igen, és a kis motorral padkázni nem ugyanaz, mint az ABS-ESP 8 
légzsák csodával. Ennyi empátia igazán beleférhetne.


Gábor

2015.07.14. 13:56 keltezéssel, charles hoss írta:
> ha nincs katyu es biztos lehetsz benne hogy nem is lesz , akkor is van ,
> mert a mai magyar utak szelessege nem teszi lehetove hogy elferjen a
> kerekparos es az autos egymas mellett biztonsagosan . tehat ha az ut szelen
> megy , akkor kicentizi az autos , buszos es a vegen ha peche van meg ra is
> huz .
> ha katyu van , akkor a kerekparos folyamatos balesetveszelyben van , az
> elozeseknel pedig a szembejovo behuzodhat az utolso pillanatban a sajat
> savjanak felezojehez egy katyut kerulve - tehat a helyzet meg rosszabb .
> en sokat jartam a mult evben gyenge motorral - ha az ut szelso negyven
> centijen mentem , akkor folyamatosan a vallamtol husz centire huztak el a
> kamionok , buszok . elfogadhatatlan az oldaltavolsag - kulonosen ha azt is
> figyelembe vesszuk hogy egy robogo 8-10-12 collos kereke sokkal
> erzekenyebben reagal egy felgyurt vagy katyus utfeluletre . a vicc kedveert
> az autokat arra itelik hogy 10km/h sebesseggel elozzek oket. ez eleve nem
> idealis , mert a kresz 15km/h-as elvart sebessegkulonbseget var el .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2015. július 14. 12:17 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>
>> Az indulatok helyett akkor jó lenne magát a felvetést megvitatni.
>> Ha nincs kátyú, akkor van-e biztonságot növelő funkciója a sáv közepére
>> húzódásnak.
>> vs.
>> Mennyire akadályozza ezzel a forgalmat ahhoz képest, ha lehúzódna? Mitől
>> könnyebb megelőzni a jobbra lehúzódott biciklist, mint a sáv közepén menőt?
>> vs.
>> A sávon belül előzést mennyiszer mérik fel tévesen az autósok, és húznak
>> el veszélyesen közel a bringáshoz?
>>
>> Értem én, hogy mi a törvény, de most ne arról beszéljünk, mert lehet, hogy
>> nem tökéletes.
>>
>> Gábor
>>
>> 2015.07.14. 12:06 keltezéssel, lista mail írta:
>>
>>> A szándékos behúzódás és ezzel akadályozás+előzésgátlás védhetetlen.
>>> Nincs semmilyen kátyú jobbra, nincs rá semmi ok... simán parasztság a
>>> javából.
>>> + többszörös tételes szabályszegés is.
>>>
>>> Nem is értem mit lehet ezen magyarázni, indokolni ennyi körön át?
>>> Amolyan magyar módra...
>>>
>>> Mé' nem lehet kimondani kereken, hogy igen: szabályszegés és bunkóság.
>>> Hisz nincs rá indok ott és akkor!!!!
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> 2015. július 14. 10:25 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>
>>>   Ha olyan a közlekedési helyzet, hogy előtted is autó, mögötted is autó,
>>>> és
>>>> a jobb szélen mész, és megjelenik előtted egy bazi nagy kátyú, mit tudsz
>>>> csinálni? Kénytelen vagy jobb oldalt hagyni egy kis tartalékot, hogy arra
>>>> is legyen lehetőséged adott esetben kerülni.
>>>>
>>>> Persze a középre behúzódás az túlzás. Sőt, ha úgy nézzük, még
>>>> veszélyesebb
>>>> is, mert ha helyzet van, és valamiért még beljebb kerülsz, ott már a
>>>> szembeforgalom van.
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2015.07.14. 10:19 keltezéssel, lista mail írta:
>>>>
>>>>   A szabéyl azt mondha, hoyg a LEHTŐSÉGHEZ kéepst kel jobbra tartani!!!!
>>>>> Itt viszont a LEHETŐSÉG MEGVAN,, hisz DIREKT HÚZÓDIK be jobbról a
>>>>> parasztja...
>>>>>
>>>>> Amivel megszegi az előzéskori lehúzódási kötelességét és akadályoz is
>>>>> ami
>>>>> tilos.
>>>>> A szabály szegést semmi nem menti fel, kész, ennyi.
>>>>>
>>>>> Főleg nem, ha a  szándékos a lehetőség ellenére...
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2015. július 14. 10:06 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>>
>>>>>    De, opcio ha a szabaly az eletedet veszelyezteti.
>>>>>
>>>>>> Aki a jobbratartast kitalalta az a szabvanyos utminosegre, szintbrn
>>>>>> levo
>>>>>> csatornafedere es normalis autosokat feltetelezett.
>>>>>> Egyik sem valosul meg.
>>>>>> On Jul 14, 2015 9:25 AM, "lista mail" <jappofan at gmail.com> wrote:
>>>>>>
>>>>>>    2015. július 14. 9:16 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>>>>>>
>>>>>>>    nincs
>>>>>>>
>>>>>>>> más választása a bringásoknak,
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>   A KRESZ megszegése nem opció!!!
>>>>>>> Ne is próbáld ezt elfogadtatni, mert akkor ugye más szabályok is
>>>>>>> átléphetők?!
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Avagy azok, akkor miért nem, ha ezek igen.... he?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>



More information about the Elektro-etc mailing list