[elektro-etc] Próbaüzem

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Jan 15 02:33:19 CET 2015


akkor a sok kamionos nem jarna at a falvakon ...
bye
dexter


2015. január 14. 20:48 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:

> Ez bonyolult. Akkor már inkább a román módszer. Évi 5eFt, de mindenkinek
> kötelező, mert minden úthasználatra való.
> Ez lehetne úgy is, hogy évi 40000, de magyar kártyával /amit magyar
> lakcimkartyaval lehet venni/, 90% kedvezmény.
> Akkor maradhatna a külföldieknek a mostani matrica díj, akár minden utra
> kötelezően.
> Ki
> 2015.01.14. 20:33 ezt írta ("Kovács József" <kj at faldeko.hu>):
>
> >
> > 2015.01.14. 15:10 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> >
> >> http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2015/01/14/utdij_2015_publi/
> >>
> >> Károly
> >>
> >>
> >>
> > Az olcsó kőolaj >> adómelés pont kiesett, mert
> > igenis tünttenének,  hogy "Ausztriában mér olcsóbb ... Ft-al?!!!!!"
> >
> > A -1 pont elvben jó!
> > A bibi az alsó árszintnél van...
> > Mennyi legyen minimum?!
> > Nyilván el kell kérni 1-2 eFt-t már ALAPDÍJ gyanánt is.
> > ----
> > Amúgy tűnödtem már ezen... pl.
> > Talán az jó lenne, ha évi ~mondjuk 5eFt alapdíjért
> > használható lenne az összes szakasz: ami elkerülő és azon BELÜL van.
> > A többire pedig csomópont-csomópont közti ÉVES matricát lehetne venni
> > kmdíjjal
> > Azaz távolság arányosan mondjuk 40-50 Ft/km alapon.
> > Kecskemét-Budapest: 5000+(85x40)=8400 Ft
> > Ha kell veszek hozzá Budapest-Győrt is: + 120x40=4800 Ft
> > Azaz később is megvehetem akár... (időszak arányosítás kicsukva).
> >
> > Jelenleg egy fullos így összerakva cirka 65 eFt-ra jön ki.
> > Ebből lehetne engedni az egyben megvett full-éves áránál, pl. maradna a
> 43
> > eFt
> > Az alkalmi is maradhatna mostani áron.
> > ------
> >
> > A -2 pont lényegtelen, de lehet akár 9 fő is.
> >
> > Az érvényesség fogas kérdés.
> > Mindkét megoldás indokolható.
> >
> > A többi már lényegtelen, árarányok, politika...
> >
> > KJ
> >
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list