[elektro-etc] Próbaüzem
Imre Kormos
imre.kormos at gmail.com
Wed Jan 14 20:48:38 CET 2015
Ez bonyolult. Akkor már inkább a román módszer. Évi 5eFt, de mindenkinek
kötelező, mert minden úthasználatra való.
Ez lehetne úgy is, hogy évi 40000, de magyar kártyával /amit magyar
lakcimkartyaval lehet venni/, 90% kedvezmény.
Akkor maradhatna a külföldieknek a mostani matrica díj, akár minden utra
kötelezően.
Ki
2015.01.14. 20:33 ezt írta ("Kovács József" <kj at faldeko.hu>):
>
> 2015.01.14. 15:10 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>
>> http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2015/01/14/utdij_2015_publi/
>>
>> Károly
>>
>>
>>
> Az olcsó kőolaj >> adómelés pont kiesett, mert
> igenis tünttenének, hogy "Ausztriában mér olcsóbb ... Ft-al?!!!!!"
>
> A -1 pont elvben jó!
> A bibi az alsó árszintnél van...
> Mennyi legyen minimum?!
> Nyilván el kell kérni 1-2 eFt-t már ALAPDÍJ gyanánt is.
> ----
> Amúgy tűnödtem már ezen... pl.
> Talán az jó lenne, ha évi ~mondjuk 5eFt alapdíjért
> használható lenne az összes szakasz: ami elkerülő és azon BELÜL van.
> A többire pedig csomópont-csomópont közti ÉVES matricát lehetne venni
> kmdíjjal
> Azaz távolság arányosan mondjuk 40-50 Ft/km alapon.
> Kecskemét-Budapest: 5000+(85x40)=8400 Ft
> Ha kell veszek hozzá Budapest-Győrt is: + 120x40=4800 Ft
> Azaz később is megvehetem akár... (időszak arányosítás kicsukva).
>
> Jelenleg egy fullos így összerakva cirka 65 eFt-ra jön ki.
> Ebből lehetne engedni az egyben megvett full-éves áránál, pl. maradna a 43
> eFt
> Az alkalmi is maradhatna mostani áron.
> ------
>
> A -2 pont lényegtelen, de lehet akár 9 fő is.
>
> Az érvényesség fogas kérdés.
> Mindkét megoldás indokolható.
>
> A többi már lényegtelen, árarányok, politika...
>
> KJ
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list