[elektro-etc] Kell a zsé
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Sat Jan 3 15:56:48 CET 2015
Nekem mondod :)
El tudom Neked fejből sorolni, hol, milyen állapotú a 8-as. :)
Károly
Kaczmarek Edvard wrote:
> Várpalota és Veszprém között most csinálják olyanra. Elég lassan.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On January 3, 2015 1:20:37 PM CET, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>> Ááácsi! A 8-asban büfé vagyok. :)
>> A 8-as csak bizonyos részeken többpályás, szétválasztott. Túlnyomó
>> többségében sajnos nem, és nem is lesz, legalábbis az én életemben.
>>
>> Károly
>>
>> Acs Gabor wrote:
>>> Tegye fel a kezét, aki lát ezen leállósávot. Talán nem véletlen, hogy
>>> végig 90-re van korlátozva. ez csak annyiban különbözik bármelyik
>>> országúttól, hogy nem mehetek rá biciklivel meg szekérrel. Ezzel az
>>> erővel bármelyik utat kinevezhetnék fizetősnek.
>>>
>>> Egyetlen különbség, hogy nincs rajta kereszteződés.
>>>
>>> De akkor ismét kérdezem, a 8-as miért nem fizetős, ami rendes
>> többpályás
>>> szétválasztott, valódi gyorsforgalmi út, sok helyen 110-zel lehet
>> rajta
>>> menni.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2015.01.03. 13:01 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>> Teljesen találomra ledobtam valahova az emberkét az 'M'2-re. ez úgy
>>>> néz ki, mint egy gyorsforgalmi, ahol pl. nem lehet visszafordulni,
>>>> külön vannak választva az útpályák?
>>>>
>>>> <
>>>>
>> https://www.google.hu/maps/@47.6918399,19.1731159,3a,75y,342.48h,88.54t/data=!3m4!1e1!3m2!1su0DC4IFobGFvnx1hCgNHHg!2e0?hl=hu
>>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2015.01.03. 12:26 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>>> Van a wikipédián egy leírás. Ezek szerint a gyorsforgalmi utak
>>>>>> sajátosságai a különválasztott útpályák, útmenti korlátok,
>>>>>> leállósávok, segélytelefon stb. ezek mind nem igazak az M2-re,
>> tehát
>>>>>> kijelenthetjük, hogy teljesen adhoc jelölték ki az új fizetős
>> utakat.
>>>>>
>>>>> Lehet, de azért az ott felsorolt sajátosságok csak lehetőségek, nem
>>>>> mindegyiken van benzinkút, segélytelefon, szálláslehetőség... Ami
>>>>> lényeges, az mindnél meg kell legyen: nincs szintbeli
>> kereszteződés,
>>>>> fizikailag meg van akadályozva a visszafordulás (ellenkezi irányok
>>>>> elválasztása), és talán a méretbeli eltérés.
>>>>>
>>>>> Abban persze egyetértek, hogy eléggé adhoc jelölhették ki a fizetős
>>>>> utakat.
>>>>>
>>>>>> Ahogy az imént idézett videóban mondják: Ez jó döntés, mert jó
>> döntés,
>>>>>> és azért jó döntés, mert így döntöttem.
>>>>>
>>>>> Hát igen. De hát hogy dönthetne az, aki maga is olyan szinvonalú,
>>>>> mint akit kijelölt. Mellesleg abban igaza van, hogy a miniszternek
>>>>> vannak ilyen jogkörei, és nem feltétlenül tartozik magyarázattal. A
>>>>> baj az, hogy már úgy elszigetelődtünk, hogy a szigetelés átütési
>>>>> szilárdsága a villám feszével összemérhető. :-) A kötelező
>>>>> találkozókon kívül már önszántából csak azerbajdzsán és hasonlók
>>>>> állnak velünk szóba. Merkel nem tudom, tényleg fog-e jönni, de ha
>>>>> igen, annak van pár olyan oka, ami nem szívderítő. Pl hogy az
>> orrára
>>>>> kéne koppintani ennek a kisembernek, meg hát még mindig hálásak a
>>>>> határnyitásért, végül mert egy pártcsaládhoz tartoznak. De van
>> olyan,
>>>>> hogy az ember igencsak szégyelli a családtagját, és próbál rá
>> hatni,
>>>>> amíg ezt az utat járhatónak gondolja. Aztán lehet, hogy jön a
>> verés. :-)
>>>>>
>>>>> hjozsi
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list