[elektro-etc] Kell a zsé
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Sat Jan 3 15:10:40 CET 2015
Várpalota és Veszprém között most csinálják olyanra. Elég lassan.
Ed
Sent from a tamagotchi
On January 3, 2015 1:20:37 PM CET, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> wrote:
>Ááácsi! A 8-asban büfé vagyok. :)
>A 8-as csak bizonyos részeken többpályás, szétválasztott. Túlnyomó
>többségében sajnos nem, és nem is lesz, legalábbis az én életemben.
>
>Károly
>
>Acs Gabor wrote:
>> Tegye fel a kezét, aki lát ezen leállósávot. Talán nem véletlen, hogy
>> végig 90-re van korlátozva. ez csak annyiban különbözik bármelyik
>> országúttól, hogy nem mehetek rá biciklivel meg szekérrel. Ezzel az
>> erővel bármelyik utat kinevezhetnék fizetősnek.
>>
>> Egyetlen különbség, hogy nincs rajta kereszteződés.
>>
>> De akkor ismét kérdezem, a 8-as miért nem fizetős, ami rendes
>többpályás
>> szétválasztott, valódi gyorsforgalmi út, sok helyen 110-zel lehet
>rajta
>> menni.
>>
>> Gábor
>>
>> 2015.01.03. 13:01 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>> Teljesen találomra ledobtam valahova az emberkét az 'M'2-re. ez úgy
>>> néz ki, mint egy gyorsforgalmi, ahol pl. nem lehet visszafordulni,
>>> külön vannak választva az útpályák?
>>>
>>> <
>>>
>https://www.google.hu/maps/@47.6918399,19.1731159,3a,75y,342.48h,88.54t/data=!3m4!1e1!3m2!1su0DC4IFobGFvnx1hCgNHHg!2e0?hl=hu
>>> >
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2015.01.03. 12:26 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>> Van a wikipédián egy leírás. Ezek szerint a gyorsforgalmi utak
>>>>> sajátosságai a különválasztott útpályák, útmenti korlátok,
>>>>> leállósávok, segélytelefon stb. ezek mind nem igazak az M2-re,
>tehát
>>>>> kijelenthetjük, hogy teljesen adhoc jelölték ki az új fizetős
>utakat.
>>>>
>>>> Lehet, de azért az ott felsorolt sajátosságok csak lehetőségek, nem
>>>> mindegyiken van benzinkút, segélytelefon, szálláslehetőség... Ami
>>>> lényeges, az mindnél meg kell legyen: nincs szintbeli
>kereszteződés,
>>>> fizikailag meg van akadályozva a visszafordulás (ellenkezi irányok
>>>> elválasztása), és talán a méretbeli eltérés.
>>>>
>>>> Abban persze egyetértek, hogy eléggé adhoc jelölhették ki a fizetős
>>>> utakat.
>>>>
>>>>> Ahogy az imént idézett videóban mondják: Ez jó döntés, mert jó
>döntés,
>>>>> és azért jó döntés, mert így döntöttem.
>>>>
>>>> Hát igen. De hát hogy dönthetne az, aki maga is olyan szinvonalú,
>>>> mint akit kijelölt. Mellesleg abban igaza van, hogy a miniszternek
>>>> vannak ilyen jogkörei, és nem feltétlenül tartozik magyarázattal. A
>>>> baj az, hogy már úgy elszigetelődtünk, hogy a szigetelés átütési
>>>> szilárdsága a villám feszével összemérhető. :-) A kötelező
>>>> találkozókon kívül már önszántából csak azerbajdzsán és hasonlók
>>>> állnak velünk szóba. Merkel nem tudom, tényleg fog-e jönni, de ha
>>>> igen, annak van pár olyan oka, ami nem szívderítő. Pl hogy az
>orrára
>>>> kéne koppintani ennek a kisembernek, meg hát még mindig hálásak a
>>>> határnyitásért, végül mert egy pártcsaládhoz tartoznak. De van
>olyan,
>>>> hogy az ember igencsak szégyelli a családtagját, és próbál rá
>hatni,
>>>> amíg ezt az utat járhatónak gondolja. Aztán lehet, hogy jön a
>verés. :-)
>>>>
>>>> hjozsi
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list