[elektro-etc] ismeretlen tettes
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Dec 18 10:29:19 CET 2015
Elvileg az avultatás akkor van, ha nem a kárkori értékkel azonos,
"használt" alkatrésszel javítanak, hanem újjal. Ezt megoldják a
szervizek manapság úgy, hogy bontóból vesznek alkatrészt, és akkor a
biztosító leshet. A GTK a komoly veszély egy idősebb használt autónál.
Az értékcsökkenést meg elvileg szintén számolják, de hogy hogyan...
Anno nekem a 6,5 hónapos, újonnan 4,2 millióért vett Picassómat, ami
Eurotax szerint 3,6-3,9 mFt között ért (vételi-eladási ár), 1,9
mFt+ÁFA kárérték után 150 ezer Ft-tal akarták értékcsökkenteni.
Akkor jött az erre szakosodott jogász srác, és a saját 20%-os
sikerdíján felül kiperelt a biztosítóból mindenféle jogcímen 450 ezer
Ft-ot. Úgy már kb. a helyére került minden.
Best regards,
Andy
Topybear <topybear at gmail.com> írta (2015. december 18. 10:19):
> On 2015.12.18. 9:30, Xorn wrote:
>>
>> Nem a lóf...ülét, keziccsókolom. Nem is kicsit nyereséges...
>>
>>
>> http://www.mabisz.hu/images/stories/docs/publikaciok/evkonyv-2015-magyar.pdf
>>
>> 23. oldal.
>>
>> A 26. oldal sem rossz: "A biztosítók nettó biztosítástechnikai
>> tartalékainak nagysága 2014. év végén 2103,409 milliárd Ft volt."
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
> Mármint a befizetőnek nem nyereséges, szerintem így értett Imre.
> Mindenképp buksz. Ha nem okozol balesetet, akkor azért. Ha okozol, azonnal
> többet fizettetnek veled. Ha meg te vagy a károsult... Ha nincs tettes, nem
> fizetnek, ha van tettes akkor meg az avultatással szopatnak be. Azt bezzeg
> nem számolják, hogy ugyan mondjuk 40 kHUF az avultatás, de összességében a
> kocsi értéke rögtön esett 300 kHUF-ot, mert karambolos.
>
> Topy
>
More information about the Elektro-etc
mailing list