[elektro-etc] Egyszerű garanciális kérdés
Lencsés Tamás
tamas at ajrg.hu
Fri Oct 10 09:20:54 CEST 2014
Sziasztok!
Ezt már ötször kitárgyaltátok, az archívumban biztosan találnék választ,
de biztosan meg tudja nekem mondani valaki kapásból a választ:
Adott egy Panasonic videokamera, ami 9 hónap után behalt majd 2 hónapig
ült a szervizben. Ma felhívtak az üzletből (a szervizben rajtuk
keresztül járt), hogy nem tudják megjavítani, de kaptak tőlük egy
cserére jogosító papírt. (Öröm) Viszont ez a típus már nem létezik (60e
forint volt), ennek az utódja (gyak. ugyanolyan paraméterekkel) pedig 7e
forinttal drágább.
Nos, én utánanéztem, hogy az utódot majd' mindenhol másutt 60e forintért
árulják (pl. Panashop is, akik ugye a hivatalos Panasonic márkaszerviz,
azokkal meg csak pozitív tapasztalatom van).
Tehát, most jön a kérdés, mondhatom-e az üzletnek, hogy csere nem megy,
kérem vissza a pénzt? (Illetve ezt mondhatom, de mondhatja-e az üzlet,
hogy azt nem adja vissza?) Ha ugyanis visszakapnám a pénzt, akkor az új
típust megrendelném valamilyen normálisabb helyről.
Köszi!
Tamás
u.i. A történetben szereplő üzlet is nagy országos hálózattal
rendelkezik, nem valami kicsi sufniüzlet.
More information about the Elektro-etc
mailing list