[elektro-etc] motorbicikli
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu May 22 22:39:44 CEST 2014
igen, a pesti utakra enduro vagy trialmoci kell.
egyebkent a 125-os ccsucsmiosegu blokk kinaban 136usd volt. olcsobb mint
egy jobb europai gep olajcsereje:)
bye
dexter
On 22 May 2014 22:36, "umnyo" <umnyo at freemail.hu> wrote:
> A 125-ösömmel mentem már kb 800 km-ert. A fogyasztási adatok elég jók,
> főleg hogy karburátoros (mostanában játszok nem keveset a beállításával,
> figyelgetem egyes változások hatását).
>
> Átlag 2.2, 2.4 l/100 km a fogyasztás, átlag 70km/h tempóval. Ebben van egy
> napi 20-25 km városon kívüli menet de sok lakott településen át
> (Piliscsaba-Budapest vonal) meg dimben-dombon, Pesten belül is még kb 10 km.
>
> Az agyrém, amikor az ember megy a Róbert Károly krt.-on az Árpád híd
> irányába. Oda inkább terepmotor kellene, amilyen állapotban van az út....
>
> Attila
>
> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta:
> >Legjobb lenne erre egy Android program. azt nem biztos, hogy meg tudom
> >csinálni, hogy vezetés közben nézek egy stoppert, és jegyzetelem a
> >sebességeket.
> >
> >NSC50 Vision, Costa variátorral.
> >
> >Gábor
> >
> >2014.05.22. 7:54 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> >> Ez városi fogyasztásnak tényleg jó. Milyen robogót is vettél?
> >> Még egyet nézz meg nekem egyszer, légyszives: Nulláról indulva nyélgázon
> >> másodpercenként nézve mennyit megy? (gyorsulási görbe) Elég az első 10
> >> másodperc :)
> >> KI
> >>
> >>
> >>> -----Original Message-----
> >>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:
> elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> >>> On Behalf Of Acs Gabor
> >>> Sent: Thursday, May 22, 2014 12:34 AM
> >>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>> Subject: Re: [elektro-etc] motorbicikli
> >>>
> >>> Ha már így rákérdeztél :)
> >>>
> >>> Ma több, mint 100km-t kellett mennem egyik agglomerációból a másikba.
> >>> Volt pl. olyan utam, hogy lementem a budai alsó rakpartra a fenti
> végén,
> >>> Óbudán, és lejöttem a túloldalon a Kopaszi-gátnál.
> >>> Állíthatom, hogy ennél élvezetesebb módja nincs a közlekedésnek. Végig
> a
> >>> Duna-parton, kimondottan szépnek találtam a várost, szeretem a Duna
> >>> illatot, majd amikor a 7-esen mentem, a virágzó bodza illata mindent
> vitt.
> >> Ez
> >>> egy nagyon jó kis nap volt, és csak így, motoron lehetett teljes.
> >>>
> >>> A nap végén megejtettem az eddigi második tankolásomat, így ebből már
> >>> tudok fogyasztást számolni. A motorom gyárilag 45-tel tud nyélgázon
> menni,
> >>> ezen változtatott a variátor-csere, így az 50-es tempót stabilan hozza
> >> (65-70
> >>> lenne a top állítólag), a megtett út legnagyobb része így telt, piros
> >> lámpa,
> >>> megáll, elindul, fel 50-re, piros lámpa, megáll stb.
> >>> így lett 1,9. Ha 2,3-2,5 lett volna, már azzal elégedett lennék,
> tekintve
> >> hogy a
> >>> variátor miatt nem gyári a motor, és én is 100 kiló fölött vagyok, a
> gyári
> >> adatot
> >>> meg állítólag 30-nál mérik, kicsi emberrel.
> >>>
> >>> Gábor
> >>>
> >>> 2014.04.14. 10:00 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> >>>> Na, milyen a motoros élet?
> >>>> KI
> >>>>
> >>>>
> >>
> >>
> >
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list