[elektro-etc] Online rendelt áru házhozszállítása - de ki fizeti a révészt?

Szima Gábor sygma at tesla.hu
Wed May 21 21:27:19 CEST 2014


On Wed, 21 May 2014, Xorn wrote:

> Konkrétan bicikliről van szó. Felhívtuk őket, mondták, weboldalon
> megrendeljük és hozzák. A megrendelt példányról kiderült, hogy nincs a
> nagykerben. Felhívtak emiatt (azaz előre egyeztettek), ajánlottak egy
> másik, ami "ugyanolyan, csak kisebb a kereke". De a festése nagyon
> más, és élőben meglátva nem tetszett a gyerkőcnek, nem vettük át, nem
> fizettük ki.
>
> A kiszállításért viszont elkérték a 3000 Ft-ot. Ebben az esetben jogosan?

Volt olyan bolt, ahol benyelték a fuvardíjat, ahol kb 50-50%-ban voltunk 
mindketten hunyók. Hibás volt az online katalógus, de "észre vehettem 
volna". Nem vettem észre. Megrendeltem, kipróbáltam, nem tetszik. Írtam 
nekik, tisztáztuk, visszakültem, külték a jót, ami picit drágább volt, de 
a visszaút díját jóváírták benne, illetve nem számoltak rá újbóli 
postaköltséget.


 								-Sygma



More information about the Elektro-etc mailing list