[elektro-etc] Béna BMW-s...
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu May 15 14:53:40 CEST 2014
Meg könnyebb jobb sulyelosztast osszehozni.
Olaszok (maserati, ferrari ff
(http://robotpig.net/__automotive/ferrari_ff.php?page=4), alfa) pl nemegyszer
hatra teszik a két kerék közé a váltót pl, a kvázi főtengely megy hátra a
kardánon. (transaxle)
A.
On 2014.05.15. 14:34, charles hoss wrote:
> Elveben jobb, biztonsagosabb.
> Egy elsokerekes nagyon tompan, benan figyelmeztet, igy a romlo
> utviszonyokat csak kevesbe veszed eszre es amikor igen, akkor beleszolhat a
> kormanyzasba is.
> Sokkal konnyebb eros hatsokerekes autot csinalni iranyithatora.
> Bye
> Dexter
> 2014.05.15. 14:31, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>
>> Lehet, hogy béna a kérdés, de a vagizáson kívül mi a jó a
>> hátsókerék-hajtásban? Gondolom az, hogy egyszerűbb a mechanika, egy ilyen
>> kategóriájú gyártónak mindegy.
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.05.15. 14:26 keltezéssel, Kovács József írta:
>>
>>>
>>> 2014.05.15. 14:12 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:
>>>
>>>> 2014.05.15. 14:06 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>>> Meg szerencse hogy a bmw esp-re lehet szamitani:)
>>>>>
>>>> Szerencse, hogy nem csapott el senkit.
>>>> Lakó-pihenő övezetben jobb időben szoktak gyerekek is játszani. Legalább
>>>> is felénk, gondolom máshol sincs ez másképp.
>>>> Nem ilyen helyen kellene próbálgatni a tudást vagy nemtudást, mint ez
>>>> esetben is :(
>>>> És pláne nem más kocsijával. Úgy látszik nem nőtt fel a kocsihoz az ürge.
>>>>
>>>> KJ,
>>>> Kocsiról van képed? :)
>>>>
>>>
>>> A jobb-hátsó lökhárító rész roggyant meg egy kicsit, látszólag nem vészes.
>>> A tartóbak felvette az erőt.
>>>
>>> Az ütközés már kis sebességgel történ, 15-20 km/h-ra saccolnám.
>>> A kezdő gázt azt mondta 40 km/h körüli tempónál nyomta oda neki...
>>>
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list