[elektro-etc] Bukósisak
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Jun 22 22:54:05 CEST 2014
De allat :)
Nem erdekel az oakley extraprofitja , sem az oakley image faktor, de meg
szeretnem csinalni es viselni motorozni :)
Bye
Dexter
2014.06.22. 22:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
> Ja, így már megy. Hát ez igen :)
> Csak azt írja, már nem gyártják.
> Meg az 500 dezső se semmi.
>
> Gábor
>
> 2014.06.22. 22:43 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> Bocsi. Az oakley medusa. Nem hydra.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2014.06.22. 22:41, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> ezt írta:
>>
>> Ismerem , en is nagyon elfogadnam:)
>>> Mondjuk en ebbol a szempontbol hulye vagyok, szoval valoszinuleg a
>>> caberget vennem vagy egy uj sixsixone-t es egy 3d nyomtatott rahuzhato
>>> gumi
>>> predator kotont csinaltatnek hozza.
>>> Btw , imadnek egy oakley hydra sapkat is:)
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2014.06.22. 22:35, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>> Talán már linkeltem korábban, ezt elfogadnám:
>>>> http://www.nlo-moto.ru/helmet/predator-4
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.22. 21:35 keltezéssel, Bali Zoltan írta:
>>>>
>>>> Hát, nem csak 12 évet motoroztam, hanem akkor
>>>>> kezdtem újra motorozni. 70-71 ben(most belegondoltam,
>>>>> lehettem 5.-6.-os) tanulgattam a nagybátyám Danuviáján,
>>>>> később néha, a T5-ösén. Majd, talán 77-ben. egy SB50-et kaptam.
>>>>> Talán 82-ig használtam rendszeresen, aztán behalt a
>>>>> gyújtótekercse és a maszek utángyártottakkal, leszoktattak
>>>>> a motorozásról, amihez hozzásegítettek még a hazai fröccsöntésű
>>>>> szimeringgel, ami 5 km-ig bírta. Mást meg, nem lehetett kapni.
>>>>> A végén NDK-ból hoztak rokonok, eredeti TGL-es szimeringet
>>>>> meg gyújtótekercset. De akkoriba már, inkább az autót használtam.
>>>>> Na jól, elregéltem a motoros pályafutásom, szóval, volt előzmény.
>>>>>
>>>>> hatvan korul van a tourmax .
>>>>> Nem tudom egyről beszélünk? Én ezt néztem:
>>>>> <http://www.caberg.it/download/scheda_prodotto/en/caberg_T.pdf>
>>>>> 1600 gramm -+ 50g
>>>>> Vagy úgy gondoltad egyhatvan?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Subert, megjegyzem.
>>>>>
>>>>> Köszi
>>>>>
>>>>> Üdv. Zoli
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014.06.22. 21:03 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>> 2014. június 22. 20:18 Bali Zoltan írta, <eltexto at freemail.hu>:
>>>>>>
>>>>>> Köszi a felhomályosítást :) .
>>>>>>
>>>>>>> Nos, nekem is a tömege ami aggasztóbb, mint a nyitott vagy zárt.
>>>>>>>
>>>>>>> a nyitott-zart is szamit . ismertem olyat aki harminc+ fokban a
>>>>>>>
>>>>>> motoron
>>>>>> lett rosszul . nem vett be egy kanyart ... a vedofelszerelesre amit
>>>>>> viselt
>>>>>> , nem lett volna szuksege ha nem hordja .
>>>>>> ez termeszetesen nem ok a nem vedekezesre , de erdemes merlegelni a
>>>>>> kockazatokat : pl lemenni a strandra egy ezres turaenduroval sokkal
>>>>>> kevesbe
>>>>>> veszelyes biciklitempoban mint biciklivel . jobb fekek , jobb futomu ,
>>>>>> jobb
>>>>>> tukrok , jobb padkatures ... ha robogon lemennek hekkezni egy
>>>>>> braincap-ben
>>>>>> , strandpapucsban es nedves furdogatyaban , akkor tuti biztos lehetsz
>>>>>> benne
>>>>>> hogy nagymotorral is ketseg nelkul meg fogom tenni , mert a rendszam
>>>>>> miatt
>>>>>> lassabb vagyok egy ezres geppel mint egy otvenessel .
>>>>>> merlegelni kell es donteni . legyen aranyerzeked .
>>>>>> masreszt az en sisakjaim ugy nyithatok (teljesen a tarkomra zarhatoan)
>>>>>> hogy
>>>>>> nem novelem vele a nyaki csigolyaimra juto nyomatekot , mert nem
>>>>>> nyulik
>>>>>> egy
>>>>>> arasszal tul a fejtetomon , mint sok most kaphato felnyithato allreszu
>>>>>> sisak - amik biztonsagosan csak lezarva hordhatok elvileg (a plexi nem
>>>>>> zar
>>>>>> , ilyenkor csak a belso napszemuveg zarhato le ami eleve nem erre
>>>>>> keszult
>>>>>> es nem ved elegge)
>>>>>> az olaszok ezt jet accessoriata-nak hivjak , lenyegeben nyitott sisak
>>>>>> kiegeszitovel - tehat az allresze opcionalis extra.
>>>>>> http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/hjc/is-multi/
>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=JUh8sYAmGzs#t=158
>>>>>> itt latszik az atalakitas .
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Te sisakjaid biztos jók, én idáig egy kínai vagy nem tom milyen
>>>>>>
>>>>>>> hulladékkal közlekedtem idáig, 12 éve hordom (nem felhorkanni :) ).
>>>>>>>
>>>>>>> mindkettot szarnak tartjak . az egyik egy design sisak , a masik
>>>>>>> meg
>>>>>>>
>>>>>> egy
>>>>>> negyon olcso varosi robogos sisak . (annyira olcso hogy ketto is van
>>>>>> belole)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Valahogy nem foglalkoztam vele. Ezek szerint eddig szerencsém volt,
>>>>>>
>>>>>>> kopp-kopp.
>>>>>>>
>>>>>>> egyreszt szerencsed , masreszt a jogsi utani elso hat honap , az uj
>>>>>>>
>>>>>> motor ,
>>>>>> papirok hianya , uj orszag kulon-kulon duplazza az eselyeket . ha
>>>>>> tizenket
>>>>>> evig kozlekedtel , akkor nagy biztonsagban vagy , tehat sokkal kisebb
>>>>>> esellyel er baleset mint egy frissjogsis magat motorosnak kepzelo , de
>>>>>> meg
>>>>>> boven tanulo pilotat.
>>>>>>
>>>>>> Biztos jó a tourmax, most nem néztem az árát, de ez is a
>>>>>>
>>>>>>> termoplasztikok
>>>>>>> közé tartozik(polikarbonát). Ha jól látom, 40 dkg-al nehezebb, mint
>>>>>>> amit
>>>>>>> néztem Highway (ABS ~1.2kg). Egy kompozit meg 0.9-1.1kg, csak nem
>>>>>>> tudom
>>>>>>> hol járunk árban. Meg, nem vagyok egy motoros "megszállott", hogy
>>>>>>> high-end
>>>>>>> sisakkal üljek robogóra :) .
>>>>>>>
>>>>>>> hatvan korul van a tourmax .
>>>>>>>
>>>>>> a termoplasztik es a karbon sisakok kozott nincs orditoan nagy
>>>>>> minosegi
>>>>>> kulonbseg .
>>>>>> bizonyos szempontbol mind jo .
>>>>>> a termoplasztik olcsobban gyarthato . regi , kiforrott technika - az
>>>>>> ara is
>>>>>> ezt tukrozi. lenyegen az alap
>>>>>> a karbon urtechnika , jo draga raadasul az uv feny megoli a szalak
>>>>>> kozotti
>>>>>> gyantat es a sisak elvesztheti a szilardsagat . erzekenyebb a
>>>>>> tulhordasra
>>>>>> az elettartam lejarta utan .
>>>>>> a sulyba a felszerelsek is beleszolnak : egy jet sisak utan jon az
>>>>>> integral
>>>>>> , aztan a nyithato allreszu sisak a mechanika miatt .
>>>>>> en speciel sokkal nagyobb biztonsagban erzem magam enduros vagy krossz
>>>>>> sisakban (vagy DH-ban) mert a simlit nagyon sokat hasznalom hogy a
>>>>>> szemembe
>>>>>> suto fenyt maszkoljam - nekem banto ha egy napszemuveg takarja a
>>>>>> napot ,
>>>>>> mert rontja a kontrasztot - a simli meg egy kis fej elforditassal
>>>>>> tokeletesen kizarja a napot .
>>>>>> jo szelvedelmu motoron vagy alacsony temponal ez nem okoz gondot -
>>>>>> raadasul
>>>>>> nagyon popec szemuvegeket lehet olcson kapni meno lencsekkel - ha nem
>>>>>> vagy
>>>>>> szemuveges .
>>>>>>
>>>>>> ja , egy dolog meg subert sisakot ne vegyel . minden ismerosom aki nem
>>>>>> fanatikus bmw rajongo utalta :)
>>>>>> (az oszintek a rajongok kozul is)
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list