[elektro-etc] KIA elektromos autója

Varszegi Peter vpelektro at gmail.com
Fri Jun 13 11:15:46 CEST 2014


A lényeg az akart lenni, hogy mindenféle fórumokon a sötétzöldeknek 
képtelenség ezt elmagyarázni, hogy ha mindenki elektromos autóval járna 
ahogy ők szeretnék, még az is kivitelzhetetlen.
Ki kéne számolni, hogy sima lassú töltésnél hány amper kell nekik.
Legyen mondjuk 16, egy 30 autós garázsban egy ház alatt kell vagy 480A...



-----Original Message----- 
From: Kaczmarek Edvard
Sent: Friday, June 13, 2014 10:56 AM
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] KIA elektromos autója

És ez cél? Hogy háztartási méretben?

Ed

Sent from a tamagotchi

On June 13, 2014 10:50:11 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com> 
wrote:
>Háztartási méretben kialakítani egy gyorstöltő hálózatot az a
>képtelenség.
>Pláne, ha elkezdene elterjedni a villanyautózás.
>
>
>-----Original Message----- 
>From: Kaczmarek Edvard
>Sent: Friday, June 13, 2014 10:37 AM
>To: elektro-etc at tesla.hu
>Subject: Re: [elektro-etc] KIA elektromos autója
>
>Mi képtelenség? A teslának is sikerül.
>
>Ed
>
>Sent from a tamagotchi
>
>On June 13, 2014 10:34:36 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com>
>
>wrote:
>>Most volt egy totalcar cikk, pár adat:
>>27 Kwh akkucsomag.
>>“Normál „befalaztak, Röfi?”-típusú konnektorról 10-13 óra alatt
>>tölthető fel
>>teljesen, falra szerelhető, váltóáramú gyorstöltővel ez az idő 5-7
>>órára
>>csökken.
>>Az igazi truváj a CHAdeMO rendszerű, egyenáramú töltőrendszer, ilyet
>>használ
>>többek között a Mitsubishi i-MiEV és a Nissan Leaf is, tehát
>>Nyugat-Európában már találni hozzá bőven csatlakozót – a Soul EV
>>egyébként
>>gombnyomásra listázza az állomásokat a naviján. A legkisebb, 1-es
>>típusú, 20
>>kW-os CHAdeMO gyorstöltő-változattal 60-70 perc kell a 80 százalékos
>>töltöttség eléréséhez, a fejlettebb, 50 kW-os, fejlettebb, 2-es
>>típusúval
>>már csak 33 perc kell, a Kia pedig már forszírozza a 3-as szintű, 100
>>kW-tal
>>töltő hálózat kiépítését, ami egy kiadósabb kávészünet, azaz 25 perc
>>alatt
>>felnyomja négyötödére a tankot, bocsánat, akkut.
>>
>>Elkerülhetetlen, hogy bele ne menjek még a technikába, hiszen ez az
>>autó épp
>>a műszaki megoldásokról szól. A hajtómotor állandó mágneses, 81,4
>>kilowattos
>>...."
>>
>>Na ez az amit el nem magyaráz az ember egy sötétzöldnek, hogy
>>képtelenség
>>egy gyorstöltő hálózatot kiépíteni, fenntartani... 



More information about the Elektro-etc mailing list