[elektro-etc] KIA elektromos autója
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Fri Jun 13 10:56:52 CEST 2014
És ez cél? Hogy háztartási méretben?
Ed
Sent from a tamagotchi
On June 13, 2014 10:50:11 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com> wrote:
>Háztartási méretben kialakítani egy gyorstöltő hálózatot az a
>képtelenség.
>Pláne, ha elkezdene elterjedni a villanyautózás.
>
>
>-----Original Message-----
>From: Kaczmarek Edvard
>Sent: Friday, June 13, 2014 10:37 AM
>To: elektro-etc at tesla.hu
>Subject: Re: [elektro-etc] KIA elektromos autója
>
>Mi képtelenség? A teslának is sikerül.
>
>Ed
>
>Sent from a tamagotchi
>
>On June 13, 2014 10:34:36 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com>
>
>wrote:
>>Most volt egy totalcar cikk, pár adat:
>>27 Kwh akkucsomag.
>>“Normál „befalaztak, Röfi?”-típusú konnektorról 10-13 óra alatt
>>tölthető fel
>>teljesen, falra szerelhető, váltóáramú gyorstöltővel ez az idő 5-7
>>órára
>>csökken.
>>Az igazi truváj a CHAdeMO rendszerű, egyenáramú töltőrendszer, ilyet
>>használ
>>többek között a Mitsubishi i-MiEV és a Nissan Leaf is, tehát
>>Nyugat-Európában már találni hozzá bőven csatlakozót – a Soul EV
>>egyébként
>>gombnyomásra listázza az állomásokat a naviján. A legkisebb, 1-es
>>típusú, 20
>>kW-os CHAdeMO gyorstöltő-változattal 60-70 perc kell a 80 százalékos
>>töltöttség eléréséhez, a fejlettebb, 50 kW-os, fejlettebb, 2-es
>>típusúval
>>már csak 33 perc kell, a Kia pedig már forszírozza a 3-as szintű, 100
>>kW-tal
>>töltő hálózat kiépítését, ami egy kiadósabb kávészünet, azaz 25 perc
>>alatt
>>felnyomja négyötödére a tankot, bocsánat, akkut.
>>
>>Elkerülhetetlen, hogy bele ne menjek még a technikába, hiszen ez az
>>autó épp
>>a műszaki megoldásokról szól. A hajtómotor állandó mágneses, 81,4
>>kilowattos
>>...."
>>
>>Na ez az amit el nem magyaráz az ember egy sötétzöldnek, hogy
>>képtelenség
>>egy gyorstöltő hálózatot kiépíteni, fenntartani...
More information about the Elektro-etc
mailing list