[elektro-etc] KIA elektromos autója

Kaczmarek Edvard edk-elektro at babakezek.hu
Fri Jun 13 10:37:44 CEST 2014


Mi képtelenség? A teslának is sikerül.

Ed

Sent from a tamagotchi

On June 13, 2014 10:34:36 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com> wrote:
>Most volt egy totalcar cikk, pár adat:
>27 Kwh akkucsomag.
>“Normál „befalaztak, Röfi?”-típusú konnektorról 10-13 óra alatt
>tölthető fel 
>teljesen, falra szerelhető, váltóáramú gyorstöltővel ez az idő 5-7
>órára 
>csökken.
>Az igazi truváj a CHAdeMO rendszerű, egyenáramú töltőrendszer, ilyet
>használ 
>többek között a Mitsubishi i-MiEV és a Nissan Leaf is, tehát 
>Nyugat-Európában már találni hozzá bőven csatlakozót – a Soul EV
>egyébként 
>gombnyomásra listázza az állomásokat a naviján. A legkisebb, 1-es
>típusú, 20 
>kW-os CHAdeMO gyorstöltő-változattal 60-70 perc kell a 80 százalékos 
>töltöttség eléréséhez, a fejlettebb, 50 kW-os, fejlettebb, 2-es
>típusúval 
>már csak 33 perc kell, a Kia pedig már forszírozza a 3-as szintű, 100
>kW-tal 
>töltő hálózat kiépítését, ami egy kiadósabb kávészünet, azaz 25 perc
>alatt 
>felnyomja négyötödére a tankot, bocsánat, akkut.
>
>Elkerülhetetlen, hogy bele ne menjek még a technikába, hiszen ez az
>autó épp 
>a műszaki megoldásokról szól. A hajtómotor állandó mágneses, 81,4
>kilowattos 
>...."
>
>Na ez az amit el nem magyaráz az ember egy sötétzöldnek, hogy
>képtelenség 
>egy gyorstöltő hálózatot kiépíteni, fenntartani... 


More information about the Elektro-etc mailing list