[elektro-etc] KIA elektromos autója
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Fri Jun 13 10:37:44 CEST 2014
Mi képtelenség? A teslának is sikerül.
Ed
Sent from a tamagotchi
On June 13, 2014 10:34:36 AM CEST, Varszegi Peter <vpelektro at gmail.com> wrote:
>Most volt egy totalcar cikk, pár adat:
>27 Kwh akkucsomag.
>“Normál „befalaztak, Röfi?”-típusú konnektorról 10-13 óra alatt
>tölthető fel
>teljesen, falra szerelhető, váltóáramú gyorstöltővel ez az idő 5-7
>órára
>csökken.
>Az igazi truváj a CHAdeMO rendszerű, egyenáramú töltőrendszer, ilyet
>használ
>többek között a Mitsubishi i-MiEV és a Nissan Leaf is, tehát
>Nyugat-Európában már találni hozzá bőven csatlakozót – a Soul EV
>egyébként
>gombnyomásra listázza az állomásokat a naviján. A legkisebb, 1-es
>típusú, 20
>kW-os CHAdeMO gyorstöltő-változattal 60-70 perc kell a 80 százalékos
>töltöttség eléréséhez, a fejlettebb, 50 kW-os, fejlettebb, 2-es
>típusúval
>már csak 33 perc kell, a Kia pedig már forszírozza a 3-as szintű, 100
>kW-tal
>töltő hálózat kiépítését, ami egy kiadósabb kávészünet, azaz 25 perc
>alatt
>felnyomja négyötödére a tankot, bocsánat, akkut.
>
>Elkerülhetetlen, hogy bele ne menjek még a technikába, hiszen ez az
>autó épp
>a műszaki megoldásokról szól. A hajtómotor állandó mágneses, 81,4
>kilowattos
>...."
>
>Na ez az amit el nem magyaráz az ember egy sötétzöldnek, hogy
>képtelenség
>egy gyorstöltő hálózatot kiépíteni, fenntartani...
More information about the Elektro-etc
mailing list