[elektro-etc] fűnyíró még mindig
Karoly Kovacs
psat55 at yahoo.de
Sun Jun 8 08:05:22 CEST 2014
Szerintem az olyan csavarokat, amelyeket nem akarják, hogy a felhasználó
tekergessen, meg szokták festékcseppel jelölni.
Nem kekec miatt írom ezt, hanem mert annak idején a kerti kapánkat
(Briggs&Stratton) jó sokszor szétszedtem tisztítani, s mindig elindult
utána. Nem olyan bonyolult szerkezetek ezek, hogy némi agyalással ne
lehetne a szétszerelést jó sorrendben csinálni. Ha pedig már odáig ejut
az ember, hogy a karbi a kezében van, onnantól kezdve az egész jobban
látszik, jobban lehet agyalni rajta, hogy akkor most mi micsoda rajta.
Károly
charles hoss wrote:
> A jelenlegi allapotot ugy tudod visszaallitani hogy megmersz mindent .
> Hezagokat, allitocsavarokat stb.
> Az alapjarati csavart nem kell eltekerned, a tobbit betekered nem
> brutalisan es megjegyzed- leirod hogy hany fordulatra voltak beallitva.
> 6.5 - 3/16_os collos kulcs?
> Bye
> Dexter
> 2014.06.07. 11:27, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>
>> Pont ez az egyik fő félelmem, ahogy néztem a Yt. videókat, hogy nem elég,
>> hogy egy csomó darabból áll, de van jó néhány beállító szerv is benne, amit
>> ha egyszer eltekerek, fogalmam sincs hova kell visszaállítani, mert nem
>> hogy nem látom át a karburátor komplett működését, de még a fűnyíró
>> fordulatszámát sem tudom megmérni. Ezen a fűnyírón nincs semmilyen
>> beavatkozó szerv, csak a megy-nem megy fogantyú. Így, hogy az alapjárat, és
>> az üzemi fordulat mitől függ, a kis karok, rugók, fúvókák,
>> beállítócsavarok, hőmérséklet komplex rendszerében lakik valahol :)
>> Asszem egy hagyományos autó porlasztóját első nekifutásra rendberaknám,
>> már ha csak ki kell tisztítani.
>>
>> De sokat nem veszíthetek, a legjobb eset hogy szétszedem, és ugyanúgy
>> összerakom, a közepes hogy nem sikerül, és akkor így is-úgy is szervizbe
>> kell vinnem, a legrosszabb hogy lelököm a szakadékba és veszek egy másikat,
>> ha a szerelő azt mondja, fél nap ezt feléleszteni és 20eFt lesz.
>>
>> Már csak egy 6,5-es villáskulcs kéne, nem találom a készletemet, a
>> dugókulcs készletben meg nincs ilyen :)
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.06.07. 1:51 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> Igen, viszont ezesetben eleg lehet ha total becsavarja (megjegyezve a
>>> forditasok szamat) majd ki. (Nem eroltetve)
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2014.06.07. 0:54, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>>>
>>> Az a járat ami a pillangó szelep elé vezet és amit az ábrán a main
>>>> mixture
>>>> screw szabályoz...
>>>> http://www.justanswer.com/small-engine/66aph-older-
>>>> tecumseh-hp-h80-engine-
>>>> disturbed.html
>>>>
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eud7UkiVhEQ&feature=player_detailpage
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=LoV7e3qUzoY
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>
>>>> 2014.06.06. 23:45 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>
>>>> Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>>>> Karburator/23099003.pdf
>>>>>
>>>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
>>>>> és megtisztítani.
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>
>>>>> Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>>>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a
>>>>>> szivató egy
>>>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>>>>>
>>>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>>>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt,
>>>>>> és
>>>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám,
>>>>>> de itt
>>>>>> nem megy.
>>>>>>
>>>>>> Felraktam egy képet:
>>>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>>>
>>>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>>>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>>>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>>>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>>>> turkálni
>>>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>> Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>>>> dzsuvat.
>>>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>>>>>> szuk
>>>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>>>
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>> Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép
>>>>>>>> olaj
>>>>>>>>
>>>>>>>> 1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>>>> valami
>>>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>>>
>>>>>>> A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>>>>> kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>>>> utoljára.
>>>>>>>
>>>>>>> Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem
>>>>>>>>> indul,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor
>>>>>>>>>> mondjuk
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> leszek
>>>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>>> ha
>>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>> -----
>>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>>> Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3955/7632 - Kiadás dátuma:
>>>>> 2014.06.06.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list