[elektro-etc] fűnyíró még mindig
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jun 7 18:00:42 CEST 2014
A jelenlegi allapotot ugy tudod visszaallitani hogy megmersz mindent .
Hezagokat, allitocsavarokat stb.
Az alapjarati csavart nem kell eltekerned, a tobbit betekered nem
brutalisan es megjegyzed- leirod hogy hany fordulatra voltak beallitva.
6.5 - 3/16_os collos kulcs?
Bye
Dexter
2014.06.07. 11:27, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
> Pont ez az egyik fő félelmem, ahogy néztem a Yt. videókat, hogy nem elég,
> hogy egy csomó darabból áll, de van jó néhány beállító szerv is benne, amit
> ha egyszer eltekerek, fogalmam sincs hova kell visszaállítani, mert nem
> hogy nem látom át a karburátor komplett működését, de még a fűnyíró
> fordulatszámát sem tudom megmérni. Ezen a fűnyírón nincs semmilyen
> beavatkozó szerv, csak a megy-nem megy fogantyú. Így, hogy az alapjárat, és
> az üzemi fordulat mitől függ, a kis karok, rugók, fúvókák,
> beállítócsavarok, hőmérséklet komplex rendszerében lakik valahol :)
> Asszem egy hagyományos autó porlasztóját első nekifutásra rendberaknám,
> már ha csak ki kell tisztítani.
>
> De sokat nem veszíthetek, a legjobb eset hogy szétszedem, és ugyanúgy
> összerakom, a közepes hogy nem sikerül, és akkor így is-úgy is szervizbe
> kell vinnem, a legrosszabb hogy lelököm a szakadékba és veszek egy másikat,
> ha a szerelő azt mondja, fél nap ezt feléleszteni és 20eFt lesz.
>
> Már csak egy 6,5-es villáskulcs kéne, nem találom a készletemet, a
> dugókulcs készletben meg nincs ilyen :)
>
> Gábor
>
> 2014.06.07. 1:51 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> Igen, viszont ezesetben eleg lehet ha total becsavarja (megjegyezve a
>> forditasok szamat) majd ki. (Nem eroltetve)
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2014.06.07. 0:54, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>>
>> Az a járat ami a pillangó szelep elé vezet és amit az ábrán a main
>>> mixture
>>> screw szabályoz...
>>> http://www.justanswer.com/small-engine/66aph-older-
>>> tecumseh-hp-h80-engine-
>>> disturbed.html
>>>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=eud7UkiVhEQ&feature=player_detailpage
>>> http://www.youtube.com/watch?v=LoV7e3qUzoY
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> 2014.06.06. 23:45 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>
>>> Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>>> Karburator/23099003.pdf
>>>>
>>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
>>>> és megtisztítani.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>
>>>> Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>>
>>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a
>>>>> szivató egy
>>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>>>>
>>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt,
>>>>> és
>>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám,
>>>>> de itt
>>>>> nem megy.
>>>>>
>>>>> Felraktam egy képet:
>>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>>
>>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>>> turkálni
>>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>> Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>>> dzsuvat.
>>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>>>>> szuk
>>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>>
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>
>>>>>> Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép
>>>>>>> olaj
>>>>>>>
>>>>>>> 1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>>> valami
>>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>>
>>>>>> A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>>>>
>>>>>>> kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>>> utoljára.
>>>>>>
>>>>>> Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>
>>>>>>> A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>>
>>>>>>>> Bye
>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem
>>>>>>>> indul,
>>>>>>>>
>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor
>>>>>>>>> mondjuk
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> leszek
>>>>>>>>>
>>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>
>>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ha
>>>>>>>
>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>
>>>> -----
>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3955/7632 - Kiadás dátuma:
>>>> 2014.06.06.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list