[elektro-etc] fűnyíró még mindig
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jun 7 21:57:52 CEST 2014
igen, a rez csavar a kalibralt furat es a kivetelevel tudod tisztitani.
ne jarasd ha nem stabil, mert sokszoros terheles es nem egeszseges a
szegenykeverek.
csavard ki es nezd meg.
a hosszu cso egy emulzios cso ami nem bonthato, mert nagy furat van benne
es kell neki az irany stb. ez az amit elvben nem vehetsz ki, mert gyari
allitott.
bye
dexter
On 7 Jun 2014 20:19, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> wrote:
> Mi mindenre jó az e-bay :)
> Típusszám alapján meg lehet nézni a csavart és a kis csövet is.
> < http://www.ebay.com.au/itm/Tecumseh-19320026-Carburettor-
> Jet-Bowl-Nut-171-/390805494103?nma=true&si=3ljb8jnsNCyzHx5k648HbfhGrG0%
> 253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 >
>
> < http://www.ebay.co.uk/itm/3-x-Tecumseh-16630040-Carburettor-
> Kit-/380904543391?pt=UK_Lawnmower_Parts_Accessories&hash=item58afae149f >
>
> Létezik, hogy ez a karburátor úgy működik, hogy a réz(bronz) csavar nyakig
> áll a benzinben, és az ő kis furatán keresztül szívja fel abba a fehér
> csőbe a nyomáscsökkenés a benzint, és ennek a csőnek a tetejéről csak úgy
> lefújja a huzat? Tehát az egyik O gyűrű lent a rézcsavar furatában tömíti
> és rögzíti a kis csövet, a másik meg fent, az úszóházat és a keverőteret
> elválasztó nyakban? Csak azért érdekes a kérdés, mert ha lent kitekerem a
> csavart, és elkezdem kihúzni, az meghúzza ezt a csövet is, és ki tudja
> onnantól, mi volt a pozíciója. Vagy azt koppanásig kell nyomni és kész?
>
> Ha jól értem, ennek a kis csőnek vége az életciklusának, és már nem
> gyártják, nesze neked fogyasztói világ, ha most szétszedem, és ez egy nem
> visszaépíthetős típus, mindenképp megy a karburátorom a levesbe.
>
>
>
> Gábor
>
>
> 2014.06.07. 18:29 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>
>> Na várjunk. Elvileg van az úszóház alján egy csavar. Azt, ha kitekerem,
>> egyből a kezemben lesz a főfúvóka?
>> az én robbantott ábrámon úgy tűnik, hogy az a csavar tartja a 32-es
>> alkatrészt. Attól tartok, ha kiszedem ezt a csavart, kijön ez a 32-es is,
>> és akkor már nincs visszaút, szét kell szedni az egészet, hogy újra össze
>> lehessen rakni.
>>
>> Mindjárt lemegyek, ráindítok még párat, él bennem egy kis remény, hogy
>> állt a benzingőzben egy napot, hátha kioldódott a dzsuva. Aztán ha nem,
>> akkor kicsavarom, lássuk.
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.06.07. 18:04 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> Kj abrajan ez a fofuvoka, a te szervizabradon nem volt ez egyertelmu. A
>>> felette levo cso lehet a fix besajtolt cucc lehet az emulzios cso, ez meg
>>> tartalmazza azt a kalibralt furatot ami a fofuvoka funkciojat latja el.
>>> Ezt kell takaritani.
>>> Ertem hogy nem tunik egyszerunek, de nagyon odafigyelnek ra hogy primitiv
>>> modon tisztithato legyen.
>>> Az egy elegge fix dolog hogy az uszohaz aljat lebontva hozzaferheto kell
>>> legyen a fofuvoka.
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2014.06.07. 13:19, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>> A 18-nak nem az a szerepe, hogy a benzint beengedje/elzárja?
>>>>
>>>> Itt van KJ ábrája: http://euroled.hu/tecum.jpg
>>>>
>>>> Ha jól értem, az az egyszerű eset, ha ez van az úszóház alján, onnan
>>>> kitekerném, kipucolnám, visszaraknám és boldogság. De jó eséllyel az én
>>>> karburátorom nem így működik.
>>>> Az első eldöntendő kérdés, hogy leszereljem-e az egész karburátort. Ami
>>>> ellene szól, hogy nem tudom, van-e, kell-e tömítés(t cserélni) azon a
>>>> két
>>>> felületen, ahol a légszűrő csöve, és ahol a kimenő oldal, a motor beömlő
>>>> csöve találkozik. Ha ott később falsot szívna, biztos nem lenne jó. A
>>>> másik, hogy a leszereléshez szét kell bontanom azt a fenti két
>>>> rudazatot,
>>>> és ki tudja, sikerül-e ugyanúgy visszaszerelni.
>>>> Ha csak lent lenne egy csavar maga a fúvóka, azt még talán ki tudom
>>>> szedni
>>>> a karburátor leszedése nélkül. De ha mélyebbre kell bányásznom, oda már
>>>> nem
>>>> jutok el, ha fent hagyom.
>>>>
>>>> Ráadásul negyediken lakom, tegnap a park szélén elbohóckodtam a kisebb
>>>> beavatkozásokkal, de ezt nem biztos, hogy jó ötlet ott megpróbálni. Még
>>>> egy
>>>> erre alkalmas asztalom sincs.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.07. 1:47 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> Talan a 18-as kornyeken kene korul nezni elso korben.
>>>>> Az ott lehet egy vakuum aktivalt fuvoka szeru valami meg akkor is ha
>>>>> nem a
>>>>> klasszikus "main jet" nevre hallgat :)
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2014.06.06. 23:45, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>
>>>>> Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>>>>
>>>>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>>>>> Karburator/23099003.pdf
>>>>>>
>>>>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet
>>>>>> kiszedni
>>>>>> és megtisztítani.
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>>
>>>>>> Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>>>
>>>>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>>>>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem
>>>>>>> a
>>>>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a
>>>>>>> szivató
>>>>>>> egy
>>>>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek
>>>>>>> hozzá.
>>>>>>>
>>>>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de
>>>>>>> lövésem
>>>>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a
>>>>>>> légszűrőt,
>>>>>>> és
>>>>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám,
>>>>>>> de
>>>>>>> itt
>>>>>>> nem megy.
>>>>>>>
>>>>>>> Felraktam egy képet:
>>>>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>>>>
>>>>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a
>>>>>>> kész
>>>>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a
>>>>>>> rugókkal,
>>>>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán
>>>>>>> a
>>>>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>>>>> turkálni
>>>>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>
>>>>>>> Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>>>>
>>>>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>>>>> dzsuvat.
>>>>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa
>>>>>>>> csak a
>>>>>>>> szuk
>>>>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bye
>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép
>>>>>>>> olaj
>>>>>>>>
>>>>>>>>> 1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>>>>>>
>>>>>>>> valami
>>>>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>>>>
>>>>>>>> A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el
>>>>>>>> kell
>>>>>>>>
>>>>>>>>> kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>>>>>>>>
>>>>>>>> utoljára.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem
>>>>>>>>>> indul,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor
>>>>>>>>>>> mondjuk
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> leszek
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ha
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list