[elektro-etc] fűnyíró még mindig

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sat Jun 7 20:20:07 CEST 2014



Sikerült egy csomószor szívató nélkül beindítani, volt hogy ment 4-5 
másodpercet is. Ebből arra gondolok, hogy talán mégsem a fúvókával lesz 
a gond, holnap megpróbálom friss benzinnel.
Az is lehet, hogy a benzin beeresztő szelep nem működik rendesen, és 
azért fullad le mindig, mert kifogy az úszóházból a benzin, és csak 
lassan pótlódik?


Gábor

2014.06.07. 18:29 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Na várjunk. Elvileg van az úszóház alján egy csavar. Azt, ha 
> kitekerem, egyből a kezemben lesz a főfúvóka?
> az én robbantott ábrámon úgy tűnik, hogy az a csavar tartja a 32-es 
> alkatrészt. Attól tartok, ha kiszedem ezt a csavart, kijön ez a 32-es 
> is, és akkor már nincs visszaút, szét kell szedni az egészet, hogy 
> újra össze lehessen rakni.
>
> Mindjárt lemegyek, ráindítok még párat, él bennem egy kis remény, hogy 
> állt a benzingőzben egy napot, hátha kioldódott a dzsuva. Aztán ha 
> nem, akkor kicsavarom, lássuk.
>
> Gábor
>
> 2014.06.07. 18:04 keltezéssel, charles hoss írta:
>> Kj abrajan ez a fofuvoka, a te szervizabradon nem volt ez egyertelmu. A
>> felette levo cso lehet a fix besajtolt cucc lehet az emulzios cso, ez 
>> meg
>> tartalmazza azt a kalibralt furatot ami a fofuvoka funkciojat latja el.
>> Ezt kell takaritani.
>> Ertem hogy nem tunik egyszerunek, de nagyon odafigyelnek ra hogy 
>> primitiv
>> modon tisztithato legyen.
>> Az egy elegge fix dolog hogy az uszohaz aljat lebontva hozzaferheto kell
>> legyen a fofuvoka.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2014.06.07. 13:19, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>
>>> A 18-nak nem az a szerepe, hogy a benzint beengedje/elzárja?
>>>
>>> Itt van KJ ábrája: http://euroled.hu/tecum.jpg
>>>
>>> Ha jól értem, az az egyszerű eset, ha ez van az úszóház alján, onnan
>>> kitekerném, kipucolnám, visszaraknám és boldogság. De jó eséllyel az én
>>> karburátorom nem így működik.
>>> Az első eldöntendő kérdés, hogy leszereljem-e az egész karburátort. Ami
>>> ellene szól, hogy nem tudom, van-e, kell-e tömítés(t cserélni) azon 
>>> a két
>>> felületen, ahol a légszűrő csöve, és ahol a kimenő oldal, a motor 
>>> beömlő
>>> csöve találkozik. Ha ott később falsot szívna, biztos nem lenne jó. A
>>> másik, hogy a leszereléshez szét kell bontanom azt a fenti két 
>>> rudazatot,
>>> és ki tudja, sikerül-e ugyanúgy visszaszerelni.
>>> Ha csak lent lenne egy csavar maga a fúvóka, azt még talán ki tudom 
>>> szedni
>>> a karburátor leszedése nélkül. De ha mélyebbre kell bányásznom, oda 
>>> már nem
>>> jutok el, ha fent hagyom.
>>>
>>> Ráadásul negyediken lakom, tegnap a park szélén elbohóckodtam a kisebb
>>> beavatkozásokkal, de ezt nem biztos, hogy jó ötlet ott megpróbálni. 
>>> Még egy
>>> erre alkalmas asztalom sincs.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2014.06.07. 1:47 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>>> Talan a 18-as kornyeken kene korul nezni elso korben.
>>>> Az ott lehet egy vakuum aktivalt fuvoka szeru valami meg akkor is 
>>>> ha nem a
>>>> klasszikus "main jet" nevre hallgat :)
>>>>
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2014.06.06. 23:45, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>
>>>>   Asszem' ez lehet a karburátorom:
>>>>> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
>>>>> Karburator/23099003.pdf
>>>>>
>>>>> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet 
>>>>> kiszedni
>>>>> és megtisztítani.
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>
>>>>>   Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>>>>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag 
>>>>>> pöccre
>>>>>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>>>>>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy 
>>>>>> nem a
>>>>>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a 
>>>>>> szivató
>>>>>> egy
>>>>>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek 
>>>>>> hozzá.
>>>>>>
>>>>>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de 
>>>>>> lövésem
>>>>>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a 
>>>>>> légszűrőt,
>>>>>> és
>>>>>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál 
>>>>>> megtalálnám, de
>>>>>> itt
>>>>>> nem megy.
>>>>>>
>>>>>> Felraktam egy képet:
>>>>>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>>>>>
>>>>>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>>>>>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a 
>>>>>> kész
>>>>>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a 
>>>>>> rugókkal,
>>>>>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>>>>>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, 
>>>>>> aztán a
>>>>>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott
>>>>>> turkálni
>>>>>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>>   Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>>>>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>>>>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>>>>>> dzsuvat.
>>>>>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa 
>>>>>>> csak a
>>>>>>> szuk
>>>>>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>>>>>
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>>   Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a 
>>>>>>> kisgép olaj
>>>>>>>>   1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott
>>>>>>> valami
>>>>>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>>>>>
>>>>>>>   A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is 
>>>>>>> el kell
>>>>>>>>   kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal 
>>>>>>>> pakoltam el
>>>>>>> utoljára.
>>>>>>>
>>>>>>>   Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>    A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>    Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha 
>>>>>>>>> nem indul,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nem
>>>>>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>    Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor 
>>>>>>>>>> mondjuk
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 1:10
>>>>>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>      Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már
>>>>>>>>>>> kénytelen
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>   leszek
>>>>>>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>>> jelent,
>>>>>>>>>> ha
>>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list