[elektro-etc] Mai Nepperűző a Totalcar-on

potyo potyo.ada at gmail.com
Mon Jun 2 20:59:46 CEST 2014


Idióta...

Amúgy szerintem ez az üresbe rakás sem lényeges. Ha látom, hogy ki akarok
állni, akkor kisorolok a lassító sáv elején, elveszem a gázt és motorfékkel
lassítok. Fordulaton az olajnyomás nagyobb, olajáramlás ennélfogva erősebb,
gyorsabban vonja ki a hőt azokból a pontokból, ahonnan azt ki kell vonni.
Én legalábbis így csinálnám, ha turbós autóm lenne. Szívó benzines kevésbé
macerás, de autópályán történő megállást ezzel is így csinálom, ha előtte
130 táján mentem.


2014. június 2. 18:24 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:

> Innentől kezdve viszont nem értem:
> "Amikor látom, hogy ki kell állnom tankolni, kirakom a váltót üresbe, és
> hagyom gurulni, majd amikor beértem a kútra, akkor sem állítom le az autót,
> hanem járatom a motort percekig, és járó motorral tankolok. Csak akkor
> állítom le, ha bemegyek fizetni. A dízel autóra semmilyen szikra nem
> veszélyes, a gázolajba bele lehet nyomni az égő gyufát, akkor sem gyullad
> meg."


More information about the Elektro-etc mailing list