[elektro-etc] Citi

Szabó Zoltán szacsek at freemail.hu
Fri Dec 19 10:23:59 CET 2014


Egyszer kelljen csak kipróbálnod és megmondod, melyik bank a hülye!!!!

Z

"Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>Miért a bank a hülye, ha az ügyfél túllépi a keretét?!!!
>(a számok alapján nem is kicsivel)
>
>nonszensz... ilyenkor bizony az ügyfél a hülye.
>Ettől még háboroghat az ügyfél, de attól a balfasz ő maga marad.
>
>KJ
>
>
>
>2014.12.19. 09:34 keltezéssel, Xorn írta:
>> Nekem is volt velük hasonló történetem.
>>
>> Hitelkártya (valódi, nem debit). Németországban használtam, kizárólag
>> elektronikus úton terhelve. Túlléptem a hitelkeretem, kiszabtak valami
>> 7800 Ft extra fizetendőt. (1999 vagy 2000-ről beszélünk, 150 ezer Ft
>> volt a hitelkeret, hogy legyen hová tenni az összeget.)
>> Megreklamáltam, hogy ez így nem pálya, tudták, hol tartok, miért
>> engedték, hogy többet költsek a kártyáról? Válasz: mert milyen
>> mérgesen telefonálnék be nekik, ha pl. nem tudok fizetni vele egy
>> szállodában. Mondom ja, telefonálnék, de nem mérgeskedni, hanem azért,
>> hogy engedélyezzék a keret túllépését. Meg hogy bármikor felhívhattam
>> volna őket (2000 - netbank még nem létezett), hogy mennyi az annyi.
>> Mondom, ja, Németországból, mobilról, egy kisebb vagyonért? Jó
>> ötlet... Akkoriban volt valami 163 Ft/perc a roaming-hívás díja
>> Magyarországra. Eddigre már amúgy a harmadik ügyintézőnél tartottam
>> felfelé a telefonos ügyfélszolgálati hierarchiában.
>>
>> Na jó, befizetem, amit kell, bemegyek egy fiókba elintézni, és utána
>> fel is út, le is út, nekem nem kell többet a kártyájuk. Másnap
>> bementem, felvázolom a csajnak a helyzetet, erre mit válaszol? A
>> cikkben leírtak alapján nagyon könnyen kitalálható: menjek oda a
>> sarokba letett telefonhoz, és hívjam fel az ügyfélszolgálatot!!!
>>
>> Mondtam neki, hívjuk már fel együtt, azután intézze el nekem, amiért
>> jöttem, ne szórakoztasson! Felhívta, elmondta, kapcsoltak valakit, aki
>> utána engem kért a telefonhoz. Kapásból azzal nyitott, hogy ha
>> elengedik a 7800 Ft-ot, akkor maradnék-e, és megtartanám-e a kártyát.
>> Mondtam neki, hogy ha ezt előző nap este a félórás monstre beszélgetés
>> során adják elő, akkor meggondoltam volna. De ezután, hogy itt vagyok
>> a fiókban a kezemben a kártyával, és odairányítanak a telefonhoz...
>> Szóval köszönöm, mondják, mennyi az annyi, itt azonnal fizetem, és
>> utána már csak egy ollót kérek, hogy a kártyát kétfelé tudjam vele
>> vágni.
>>
>> A slusszpoén meg az volt, hogy valami 40 fillér maradék összeg miatt
>> további 3 vagy 4 hónapon keresztül zaklattak nullára kerekített
>> végösszegű számlakivonatokkal a már rég nem létező kártyám végett.
>> Arról is alig tudtam lebeszélni őket, pedig minden hónapban felhívtam
>> az ügyfélszolgálatot, hogy lehetne elfelejteni végre engem. Ott is
>> kérdezte a robotnéni, hogy Citi ügyfél vagyok-e. Ha a valóságnak
>> megfelelően nemet válaszoltam, nem tudtam élő emberhez eljutni, akinek
>> elmondhattam volna, mit akarok, ha meg igent, akkor kérte a számla
>> ill. kártyaadataimat, ami persze meg már nem volt meg, mert rég
>> kidobtam. Szóval kalandos volt nagyon.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-12-19 9:16 GMT+01:00 Arnold Füzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>> http://m.hvg.hu/velemeny/20141217_Citibank_a_piti_bank
>>>
>>> :)))) /bar annyira nem vicces..../
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list