[elektro-etc] Citi
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Fri Dec 19 09:48:30 CET 2014
A történetemet már nem is mesélem el, hosszú lenne. Telefon: Mennyi is tartozásom? Azonnal fizetem. Két hét után felhívtam őket, hogy mi újság? Menjek be az eső automatáig, próbáljak kivenni pénzt, az automata letiltja és kész. Menjenek a csába!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! még nem is értesítenek, hogy tényleg befizettem? Semmi válaszlevél, hogy kösz vagy menj a ....?!!! Szóval menjenek!!!!-------->
Z
c
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>Nekem is volt velük hasonló történetem.
>
>Hitelkártya (valódi, nem debit). Németországban használtam, kizárólag
>elektronikus úton terhelve. Túlléptem a hitelkeretem, kiszabtak valami
>7800 Ft extra fizetendőt. (1999 vagy 2000-ről beszélünk, 150 ezer Ft
>volt a hitelkeret, hogy legyen hová tenni az összeget.)
>Megreklamáltam, hogy ez így nem pálya, tudták, hol tartok, miért
>engedték, hogy többet költsek a kártyáról? Válasz: mert milyen
>mérgesen telefonálnék be nekik, ha pl. nem tudok fizetni vele egy
>szállodában. Mondom ja, telefonálnék, de nem mérgeskedni, hanem azért,
>hogy engedélyezzék a keret túllépését. Meg hogy bármikor felhívhattam
>volna őket (2000 - netbank még nem létezett), hogy mennyi az annyi.
>Mondom, ja, Németországból, mobilról, egy kisebb vagyonért? Jó
>ötlet... Akkoriban volt valami 163 Ft/perc a roaming-hívás díja
>Magyarországra. Eddigre már amúgy a harmadik ügyintézőnél tartottam
>felfelé a telefonos ügyfélszolgálati hierarchiában.
>
>Na jó, befizetem, amit kell, bemegyek egy fiókba elintézni, és utána
>fel is út, le is út, nekem nem kell többet a kártyájuk. Másnap
>bementem, felvázolom a csajnak a helyzetet, erre mit válaszol? A
>cikkben leírtak alapján nagyon könnyen kitalálható: menjek oda a
>sarokba letett telefonhoz, és hívjam fel az ügyfélszolgálatot!!!
>
>Mondtam neki, hívjuk már fel együtt, azután intézze el nekem, amiért
>jöttem, ne szórakoztasson! Felhívta, elmondta, kapcsoltak valakit, aki
>utána engem kért a telefonhoz. Kapásból azzal nyitott, hogy ha
>elengedik a 7800 Ft-ot, akkor maradnék-e, és megtartanám-e a kártyát.
>Mondtam neki, hogy ha ezt előző nap este a félórás monstre beszélgetés
>során adják elő, akkor meggondoltam volna. De ezután, hogy itt vagyok
>a fiókban a kezemben a kártyával, és odairányítanak a telefonhoz...
>Szóval köszönöm, mondják, mennyi az annyi, itt azonnal fizetem, és
>utána már csak egy ollót kérek, hogy a kártyát kétfelé tudjam vele
>vágni.
>
>A slusszpoén meg az volt, hogy valami 40 fillér maradék összeg miatt
>további 3 vagy 4 hónapon keresztül zaklattak nullára kerekített
>végösszegű számlakivonatokkal a már rég nem létező kártyám végett.
>Arról is alig tudtam lebeszélni őket, pedig minden hónapban felhívtam
>az ügyfélszolgálatot, hogy lehetne elfelejteni végre engem. Ott is
>kérdezte a robotnéni, hogy Citi ügyfél vagyok-e. Ha a valóságnak
>megfelelően nemet válaszoltam, nem tudtam élő emberhez eljutni, akinek
>elmondhattam volna, mit akarok, ha meg igent, akkor kérte a számla
>ill. kártyaadataimat, ami persze meg már nem volt meg, mert rég
>kidobtam. Szóval kalandos volt nagyon.
>
>Best regards,
>Andy
>
>2014-12-19 9:16 GMT+01:00 Arnold Füzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> http://m.hvg.hu/velemeny/20141217_Citibank_a_piti_bank
>>
>> :)))) /bar annyira nem vicces..../
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list