[elektro-etc] Citi

Kovács József kj at faldeko.hu
Fri Dec 19 09:42:43 CET 2014


Miért a bank a hülye, ha az ügyfél túllépi a keretét?!!!
(a számok alapján nem is kicsivel)

nonszensz... ilyenkor bizony az ügyfél a hülye.
Ettől még háboroghat az ügyfél, de attól a balfasz ő maga marad.

KJ



2014.12.19. 09:34 keltezéssel, Xorn írta:
> Nekem is volt velük hasonló történetem.
>
> Hitelkártya (valódi, nem debit). Németországban használtam, kizárólag
> elektronikus úton terhelve. Túlléptem a hitelkeretem, kiszabtak valami
> 7800 Ft extra fizetendőt. (1999 vagy 2000-ről beszélünk, 150 ezer Ft
> volt a hitelkeret, hogy legyen hová tenni az összeget.)
> Megreklamáltam, hogy ez így nem pálya, tudták, hol tartok, miért
> engedték, hogy többet költsek a kártyáról? Válasz: mert milyen
> mérgesen telefonálnék be nekik, ha pl. nem tudok fizetni vele egy
> szállodában. Mondom ja, telefonálnék, de nem mérgeskedni, hanem azért,
> hogy engedélyezzék a keret túllépését. Meg hogy bármikor felhívhattam
> volna őket (2000 - netbank még nem létezett), hogy mennyi az annyi.
> Mondom, ja, Németországból, mobilról, egy kisebb vagyonért? Jó
> ötlet... Akkoriban volt valami 163 Ft/perc a roaming-hívás díja
> Magyarországra. Eddigre már amúgy a harmadik ügyintézőnél tartottam
> felfelé a telefonos ügyfélszolgálati hierarchiában.
>
> Na jó, befizetem, amit kell, bemegyek egy fiókba elintézni, és utána
> fel is út, le is út, nekem nem kell többet a kártyájuk. Másnap
> bementem, felvázolom a csajnak a helyzetet, erre mit válaszol? A
> cikkben leírtak alapján nagyon könnyen kitalálható: menjek oda a
> sarokba letett telefonhoz, és hívjam fel az ügyfélszolgálatot!!!
>
> Mondtam neki, hívjuk már fel együtt, azután intézze el nekem, amiért
> jöttem, ne szórakoztasson! Felhívta, elmondta, kapcsoltak valakit, aki
> utána engem kért a telefonhoz. Kapásból azzal nyitott, hogy ha
> elengedik a 7800 Ft-ot, akkor maradnék-e, és megtartanám-e a kártyát.
> Mondtam neki, hogy ha ezt előző nap este a félórás monstre beszélgetés
> során adják elő, akkor meggondoltam volna. De ezután, hogy itt vagyok
> a fiókban a kezemben a kártyával, és odairányítanak a telefonhoz...
> Szóval köszönöm, mondják, mennyi az annyi, itt azonnal fizetem, és
> utána már csak egy ollót kérek, hogy a kártyát kétfelé tudjam vele
> vágni.
>
> A slusszpoén meg az volt, hogy valami 40 fillér maradék összeg miatt
> további 3 vagy 4 hónapon keresztül zaklattak nullára kerekített
> végösszegű számlakivonatokkal a már rég nem létező kártyám végett.
> Arról is alig tudtam lebeszélni őket, pedig minden hónapban felhívtam
> az ügyfélszolgálatot, hogy lehetne elfelejteni végre engem. Ott is
> kérdezte a robotnéni, hogy Citi ügyfél vagyok-e. Ha a valóságnak
> megfelelően nemet válaszoltam, nem tudtam élő emberhez eljutni, akinek
> elmondhattam volna, mit akarok, ha meg igent, akkor kérte a számla
> ill. kártyaadataimat, ami persze meg már nem volt meg, mert rég
> kidobtam. Szóval kalandos volt nagyon.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014-12-19 9:16 GMT+01:00 Arnold Füzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> http://m.hvg.hu/velemeny/20141217_Citibank_a_piti_bank
>>
>> :)))) /bar annyira nem vicces..../
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>



More information about the Elektro-etc mailing list