[elektro-etc] Citi

Xorn toth.endre at gmail.com
Fri Dec 19 09:34:01 CET 2014


Nekem is volt velük hasonló történetem.

Hitelkártya (valódi, nem debit). Németországban használtam, kizárólag
elektronikus úton terhelve. Túlléptem a hitelkeretem, kiszabtak valami
7800 Ft extra fizetendőt. (1999 vagy 2000-ről beszélünk, 150 ezer Ft
volt a hitelkeret, hogy legyen hová tenni az összeget.)
Megreklamáltam, hogy ez így nem pálya, tudták, hol tartok, miért
engedték, hogy többet költsek a kártyáról? Válasz: mert milyen
mérgesen telefonálnék be nekik, ha pl. nem tudok fizetni vele egy
szállodában. Mondom ja, telefonálnék, de nem mérgeskedni, hanem azért,
hogy engedélyezzék a keret túllépését. Meg hogy bármikor felhívhattam
volna őket (2000 - netbank még nem létezett), hogy mennyi az annyi.
Mondom, ja, Németországból, mobilról, egy kisebb vagyonért? Jó
ötlet... Akkoriban volt valami 163 Ft/perc a roaming-hívás díja
Magyarországra. Eddigre már amúgy a harmadik ügyintézőnél tartottam
felfelé a telefonos ügyfélszolgálati hierarchiában.

Na jó, befizetem, amit kell, bemegyek egy fiókba elintézni, és utána
fel is út, le is út, nekem nem kell többet a kártyájuk. Másnap
bementem, felvázolom a csajnak a helyzetet, erre mit válaszol? A
cikkben leírtak alapján nagyon könnyen kitalálható: menjek oda a
sarokba letett telefonhoz, és hívjam fel az ügyfélszolgálatot!!!

Mondtam neki, hívjuk már fel együtt, azután intézze el nekem, amiért
jöttem, ne szórakoztasson! Felhívta, elmondta, kapcsoltak valakit, aki
utána engem kért a telefonhoz. Kapásból azzal nyitott, hogy ha
elengedik a 7800 Ft-ot, akkor maradnék-e, és megtartanám-e a kártyát.
Mondtam neki, hogy ha ezt előző nap este a félórás monstre beszélgetés
során adják elő, akkor meggondoltam volna. De ezután, hogy itt vagyok
a fiókban a kezemben a kártyával, és odairányítanak a telefonhoz...
Szóval köszönöm, mondják, mennyi az annyi, itt azonnal fizetem, és
utána már csak egy ollót kérek, hogy a kártyát kétfelé tudjam vele
vágni.

A slusszpoén meg az volt, hogy valami 40 fillér maradék összeg miatt
további 3 vagy 4 hónapon keresztül zaklattak nullára kerekített
végösszegű számlakivonatokkal a már rég nem létező kártyám végett.
Arról is alig tudtam lebeszélni őket, pedig minden hónapban felhívtam
az ügyfélszolgálatot, hogy lehetne elfelejteni végre engem. Ott is
kérdezte a robotnéni, hogy Citi ügyfél vagyok-e. Ha a valóságnak
megfelelően nemet válaszoltam, nem tudtam élő emberhez eljutni, akinek
elmondhattam volna, mit akarok, ha meg igent, akkor kérte a számla
ill. kártyaadataimat, ami persze meg már nem volt meg, mert rég
kidobtam. Szóval kalandos volt nagyon.

Best regards,
Andy

2014-12-19 9:16 GMT+01:00 Arnold Füzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> http://m.hvg.hu/velemeny/20141217_Citibank_a_piti_bank
>
> :)))) /bar annyira nem vicces..../
>
> Arnold
> Sent from my iPhone



More information about the Elektro-etc mailing list