[elektro-etc] Ehhez azért kell vér a pucában! :) (Landolás ködben)
Szima Gábor
sygma at tesla.hu
Mon Dec 1 11:04:06 CET 2014
On Mon, 1 Dec 2014, jhidvegi wrote:
> A nagygépeknél a két hátsó kerékre ereszkedik le elsőre. Azok mintha fixen
> állnának, mármint az irányt tekintve, nem? Ezeknél az orr felé lévő egy kerék
> ér le később, és ha valami kormányzott, akkor ez, nemde?
Igen, az orrfutó elfordítható, ezzel lehet gurulásnál kormányozni a gépet.
>> az oldalszel egy szep jatek, felszallaskor ralogatok es ralepek, azaz
>> oldalkormannyal ra kell tartani, aztan a levegoben vagy a szel feloli
>> oldalt lelogatni,
>
> Hát ez nem volt világos, de mintha itt lenne egy olyan, hogy meg lehet a
> géppel csinálni, hogy pl megy a levegőben valamerre, de a gép nem abban az
> irányban áll. Jól értem?
Nagyobb szöget zár be a gép a pályával/haladási iránnyal, de amint leteszi
a két főfutót (hátsókat), azonnal beáll megfelelő pályairányba.
https://www.youtube.com/watch?v=mMvLuUJFHYk
> Na jó, de ha a pálya nem abban az irányban van... :-)
> Vagy ezt se értettem meg. Tehát, ha a gép másfele áll, mint a földhöz képesti
> haladási irány, és úgy rakod le a masinát, akkor nem jön létre egy bazi
> kellemetlen hatás, ahogy a kerekek földet érnek nem haladásirányba?
Utolsó pillanatban pályairányba teszi vagy nagyot "döccen" (csavarodik).
;)
-Sygma
More information about the Elektro-etc
mailing list