[elektro-etc] Bénázás az autópályán

Xorn toth.endre at gmail.com
Sat Aug 30 09:20:04 CEST 2014


Meg a belső is, főleg románokkal, kisebb részben magyarokkal. Törökből
nincs sok, csak azért nincs sok belőlük a belső sávban... :-(

A többinek nem derogál betartani a szabályt, hogy 6-22-ig nincs
előzés, érdekes...

Best regards,
Andy

2014-08-29 22:24 GMT+02:00 Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de>:
> Én is erre tippelek. Ausztriában különben tényleg ki szokták szedni a
> renitenskedőket. Magánautónak látszó verdákkal (is) nyomul a csendőrség, s
> csak az utolsó pillanatban dobják fel a tetőre a kék lámpat (vagy nyitják
> fel a kalaptartón a "fényújságot").
>
> A másik tippem, hogy a külföldieket azért a különféle utazási portálokon
> eléggé kiokosították már a magyar rendőrök viselkedési moráljáról. :)
> Valamint az is lehet - mivel most látom, hogy a belső sávról írsz -, hogy
> arról is kiokosították őket, hogy Mo-on tele a külső sáv kamionokkal (ami
> igaz is).
>
> Károly
>
> Benedek I. wrote:
>>
>> És az nem lehet, hogy ezek zömmel magyarok voltak, külföldi rendszámmal?
>> Kint meghunyászkodnak, mert oltári nagy a bünti és az esély is, hogy
>> kiszedik, itt meg nagy legények....
>>
>> bi
>>
>> Imre Kormos wrote:
>>>
>>> Biztos, hogy nem ilyen egyszerű.
>>> Pár hete jöttem - mentem StPölten - Győr között motorral (chopperrel).
>>> Ráértem, nem siettem, de azért autópályán nemtem. Az tűnt fel, hogy
>>> ausztriában (jó sok építkezés megy az autópályán) a teljesen telített
>>> mindkét  sáv megy egy haladós (kint 100 körül, bent 130 körüli)
>>> tempót. Nem araszolnak a belső sávban, de tele (személyautókkal is) a
>>> külső is.
>>> Ahogy határt léptünk hazafele, ugyan azok a nyugati rendszámú
>>> személyautók mind behúzódtak a belső sávba egy-egy 100-120 körül
>>> cammogó után, miközben én (gondolom szabálytalanul) elmotoroztam 100
>>> métereket két kamion között a külsőben.
>>> Persze motorral könnyű, nincs "visszaengednek-e" problémáim.
>>> De tényleg feltűnt, hogy továbbra is szinte csak osztrák, német,
>>> francia rendszámokat láttam, mégis megváltozott a közlekedési morál.
>>>
>>> KI
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> 2014. augusztus 29. 9:14 Benedek I. írta, <renyta at t-online.hu>:
>>>
>>>> Már régen megfigyeltem, hogy mindenki úgy viselkedik a forgalomban,
>>>> amilyen az egyénisége. Nagyon jól fel lehet mérni, hogy ki, milyen
>>>> ember, annak alapján, ahogy vezet. Ha alkalmaznék embereket a
>>>> vállalkozásomban, biztos, hogy előbb mennék vele egy kört a
>>>> városban, mielőtt státuszba venném! 10 perc alatt kialakul egy
>>>> körvonalazott kép, mint pl. alkalmazkodási képesség,
>>>> helyzetfelismerés, döntéshozás, határozottság, közösségi szellem,
>>>> stb. Azután, ha ezen a szűrőn átment, jöhetne az interjú.:)
>>>>
>>>> bi
>>>>
>>>> charles hoss wrote:
>>>>
>>>>> nem szoktak. birtokbaveszi a savot es innentol kezdve o a kiraly, te
>>>>> mar nem vagy ott , miert lenne rad tekintettel es eddig szamara az
>>>>> elfogadhato kovetesi tavolsag egy autohosszrol tiz masodpercre
>>>>> duzzad .
>>>>> a heten megint talalkoztam taho bmwssel, fordossal. korforgalom es
>>>>> elsobbseg. a bmws roman volt, tole nem varom hogy europai
>>>>> jogositvanya legyen...
>>>>>
>>>>> de a legjobb megis az audis volt hvg161 ha jol remlik. az siman
>>>>> inkabbcsak leszarta az osszes szabalyt. azt hiszem a nepligetnel.
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list