[elektro-etc] Bénázás az autópályán
Karoly Kovacs
psat55 at yahoo.de
Fri Aug 29 22:24:50 CEST 2014
Én is erre tippelek. Ausztriában különben tényleg ki szokták szedni a
renitenskedőket. Magánautónak látszó verdákkal (is) nyomul a csendőrség,
s csak az utolsó pillanatban dobják fel a tetőre a kék lámpat (vagy
nyitják fel a kalaptartón a "fényújságot").
A másik tippem, hogy a külföldieket azért a különféle utazási portálokon
eléggé kiokosították már a magyar rendőrök viselkedési moráljáról. :)
Valamint az is lehet - mivel most látom, hogy a belső sávról írsz -,
hogy arról is kiokosították őket, hogy Mo-on tele a külső sáv
kamionokkal (ami igaz is).
Károly
Benedek I. wrote:
> És az nem lehet, hogy ezek zömmel magyarok voltak, külföldi rendszámmal?
> Kint meghunyászkodnak, mert oltári nagy a bünti és az esély is, hogy
> kiszedik, itt meg nagy legények....
>
> bi
>
> Imre Kormos wrote:
>> Biztos, hogy nem ilyen egyszerű.
>> Pár hete jöttem - mentem StPölten - Győr között motorral (chopperrel).
>> Ráértem, nem siettem, de azért autópályán nemtem. Az tűnt fel, hogy
>> ausztriában (jó sok építkezés megy az autópályán) a teljesen telített
>> mindkét sáv megy egy haladós (kint 100 körül, bent 130 körüli)
>> tempót. Nem araszolnak a belső sávban, de tele (személyautókkal is) a
>> külső is.
>> Ahogy határt léptünk hazafele, ugyan azok a nyugati rendszámú
>> személyautók mind behúzódtak a belső sávba egy-egy 100-120 körül
>> cammogó után, miközben én (gondolom szabálytalanul) elmotoroztam 100
>> métereket két kamion között a külsőben.
>> Persze motorral könnyű, nincs "visszaengednek-e" problémáim.
>> De tényleg feltűnt, hogy továbbra is szinte csak osztrák, német,
>> francia rendszámokat láttam, mégis megváltozott a közlekedési morál.
>>
>> KI
>>
>>
>>
>>
>> 2014. augusztus 29. 9:14 Benedek I. írta, <renyta at t-online.hu>:
>>
>>> Már régen megfigyeltem, hogy mindenki úgy viselkedik a forgalomban,
>>> amilyen az egyénisége. Nagyon jól fel lehet mérni, hogy ki, milyen
>>> ember, annak alapján, ahogy vezet. Ha alkalmaznék embereket a
>>> vállalkozásomban, biztos, hogy előbb mennék vele egy kört a
>>> városban, mielőtt státuszba venném! 10 perc alatt kialakul egy
>>> körvonalazott kép, mint pl. alkalmazkodási képesség,
>>> helyzetfelismerés, döntéshozás, határozottság, közösségi szellem,
>>> stb. Azután, ha ezen a szűrőn átment, jöhetne az interjú.:)
>>>
>>> bi
>>>
>>> charles hoss wrote:
>>>
>>>> nem szoktak. birtokbaveszi a savot es innentol kezdve o a kiraly, te
>>>> mar nem vagy ott , miert lenne rad tekintettel es eddig szamara az
>>>> elfogadhato kovetesi tavolsag egy autohosszrol tiz masodpercre
>>>> duzzad .
>>>> a heten megint talalkoztam taho bmwssel, fordossal. korforgalom es
>>>> elsobbseg. a bmws roman volt, tole nem varom hogy europai
>>>> jogositvanya legyen...
>>>>
>>>> de a legjobb megis az audis volt hvg161 ha jol remlik. az siman
>>>> inkabbcsak leszarta az osszes szabalyt. azt hiszem a nepligetnel.
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list