[elektro-etc] Bénázás az autópályán

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Aug 29 14:38:21 CEST 2014


a tesztek szerint nem tudjak uralni az agresszivitast fel oran tul.
kivancsi lennek egy kamerara rolam. az elso tizenket oraban mosolygok mint
egy jollakott napkozis , utana pedig mint egy felalomban levo jollakott
napkozis.
utana elkezdem razni a fejem es megallok aludni.
nem megyek gyorsan - sehol. kiveve talan a poenbol kirakott 50 meter hosszu
30-as korlatozasokat.

bye
dexter
On 29 Aug 2014 10:14, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:

> Az a baj, hogy olyankor kellene látni, amikor nem tudja, hogy "tesztelik".
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014-08-29 10:11 GMT+02:00 Benedek I. <renyta at t-online.hu>:
> > Azért az sem mindegy, hogy valaki már a hatodik bunkó faságát kezeli és
> kezd
> > fogyni a cérnája, vagy eleve alacsony az ingerküszöbje és minden
> apróságra
> > kattan. Az is jellemző egyesekre, hogy, ha valaki felnyomja az agyát,
> akkor
> > ezt másokon torolja meg, mondjuk elévág, erőszakosan előz, dudál, villog,
> > mutogat, stb. Vagyis idegileg tacskó az illető, nincs kontrollja. Ez
> > pontosan így viselkedik otthon, az áruházban és a munkahelyén is.
> >
> > bi
> >
> >
> > Acs Gabor wrote:
> >>
> >> Na ma reggel egy ilyen teszten marhára elbuktam volna. de annyira,
> >> hogyha lenne egy káderlapom, nekem annyi lenne. Nem tudom már
> >> tolerálni a bunkóságot, azt az arrogáns törtetést, amit megszoktak a
> >> többiek. Gondolom, az amerikai szlogenek a filmekből, légy
> >> magabiztos, légy határozott, megtették a hatásukat. Teljesen
> >> nyilvánvaló helyzetekben, amit egyáltalán nem lenne szabad
> >> megcsinálni a gyalognak, ha nem is a szabályok, de legalább a jól
> >> felfogott érdeke miatt, csak azért is belemennek, csak azért is
> >> végigcsinálják, előreszegett, büszke, öntudatos fejjel, az autósok,
> >> bringások detto. Csak pár km.-t kellett autóznom, de vagy egy évre
> >> való kávézást sikerült ma megelőlegeznem.
> >> Gábor
> >>
> >> 2014.08.29. 9:14 keltezéssel, Benedek I. írta:
> >>>
> >>> Már régen megfigyeltem, hogy mindenki úgy viselkedik a forgalomban,
> >>> amilyen az egyénisége. Nagyon jól fel lehet mérni, hogy ki, milyen
> >>> ember, annak alapján, ahogy vezet. Ha alkalmaznék embereket a
> >>> vállalkozásomban, biztos, hogy előbb mennék vele egy kört a városban,
> >>> mielőtt státuszba venném! 10 perc alatt kialakul egy körvonalazott
> >>> kép, mint pl. alkalmazkodási képesség, helyzetfelismerés,
> >>> döntéshozás, határozottság, közösségi szellem, stb. Azután, ha ezen
> >>> a szűrőn átment, jöhetne az interjú.:)
> >>>
> >>> bi
> >>>
> >>> charles hoss wrote:
> >>>>
> >>>> nem szoktak. birtokbaveszi a savot es innentol kezdve o a kiraly, te
> >>>> mar nem vagy ott , miert lenne rad tekintettel es eddig szamara az
> >>>> elfogadhato kovetesi tavolsag egy autohosszrol tiz masodpercre
> >>>> duzzad .
> >>>> a heten megint talalkoztam taho bmwssel, fordossal. korforgalom es
> >>>> elsobbseg. a bmws roman volt, tole nem varom hogy europai
> >>>> jogositvanya legyen...
> >>>>
> >>>> de a legjobb megis az audis volt hvg161 ha jol remlik. az siman
> >>>> inkabbcsak leszarta az osszes szabalyt. azt hiszem a nepligetnel.
> >>>>
> >>>> bye
> >>>> dexter
> >
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list