[elektro-etc] Bénázás az autópályán
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Aug 29 14:35:30 CEST 2014
vagy esetleg eleve erzekenyebb, mert tudja hogy messze a szabalyokon belul
autozik (pl minimalisan 2 mp feletti kovetesi tavolsag ahova okvetlenul be
kell vagni ele) mig hatul a kovetesi tavolsag sosincs egy masodperc stb.
ezt pont leszarna a jo furgonos ha egyebkent nem lenne motoros is es ezert
ne akarna nagyon defenziven vezetni.
aztan elngedi magat , egy korforgalmon athajto bomos moge idoziti az
autojat (o keresztbe kimegy a hatarra, en hosszaba tovabb, tehat effektive
egy pillanat sincs amikor kialakulna egy "kovetesi tavolsag", de a maskor
villogo, menozo, furodo bmw-s osszeszarja magat es keresztben elottem
indokolatlan satufeket nyom es elkezd pampogni - holott ha siman megy
tovabb, mogotte tiz meterrel mentem volna at, de a roman beemvesnek mar ez
is az intim zonajaba esik.
taho fordos ugyanez . kinez oldalra, latja hogy jon az auto, bejon a
korforgalomba, aztan megall keresztben - mer csak.
az audis viszont poen volt : azt hiszem nepliget, jobbra fordulo sav, tokig
bedugulva, tehat besorolni sem tudok. haladok mellette , elol audis a
megallni tilosban rakta ki az utast, aztan amikor mar boven melle erek,
kilo es megprobal jobbrol a holtterembol legyorsulni, csak en epp savot
valtok a lerobbant , uzemkeptelen auto ele. nyilvan neki volna elsobbsege
ha nem parkolt volna szabalytalanul, de a loero egyuttal igazat is ad neki.
bye
dexter
On 29 Aug 2014 10:11, "Benedek I." <renyta at t-online.hu> wrote:
> Azért az sem mindegy, hogy valaki már a hatodik bunkó faságát kezeli és
> kezd fogyni a cérnája, vagy eleve alacsony az ingerküszöbje és minden
> apróságra kattan. Az is jellemző egyesekre, hogy, ha valaki felnyomja az
> agyát, akkor ezt másokon torolja meg, mondjuk elévág, erőszakosan előz,
> dudál, villog, mutogat, stb. Vagyis idegileg tacskó az illető, nincs
> kontrollja. Ez pontosan így viselkedik otthon, az áruházban és a
> munkahelyén is.
>
> bi
>
> Acs Gabor wrote:
>
>> Na ma reggel egy ilyen teszten marhára elbuktam volna. de annyira,
>> hogyha lenne egy káderlapom, nekem annyi lenne. Nem tudom már
>> tolerálni a bunkóságot, azt az arrogáns törtetést, amit megszoktak a
>> többiek. Gondolom, az amerikai szlogenek a filmekből, légy
>> magabiztos, légy határozott, megtették a hatásukat. Teljesen
>> nyilvánvaló helyzetekben, amit egyáltalán nem lenne szabad
>> megcsinálni a gyalognak, ha nem is a szabályok, de legalább a jól
>> felfogott érdeke miatt, csak azért is belemennek, csak azért is
>> végigcsinálják, előreszegett, büszke, öntudatos fejjel, az autósok,
>> bringások detto. Csak pár km.-t kellett autóznom, de vagy egy évre
>> való kávézást sikerült ma megelőlegeznem.
>> Gábor
>>
>> 2014.08.29. 9:14 keltezéssel, Benedek I. írta:
>>
>>> Már régen megfigyeltem, hogy mindenki úgy viselkedik a forgalomban,
>>> amilyen az egyénisége. Nagyon jól fel lehet mérni, hogy ki, milyen
>>> ember, annak alapján, ahogy vezet. Ha alkalmaznék embereket a
>>> vállalkozásomban, biztos, hogy előbb mennék vele egy kört a városban,
>>> mielőtt státuszba venném! 10 perc alatt kialakul egy körvonalazott
>>> kép, mint pl. alkalmazkodási képesség, helyzetfelismerés,
>>> döntéshozás, határozottság, közösségi szellem, stb. Azután, ha ezen
>>> a szűrőn átment, jöhetne az interjú.:)
>>>
>>> bi
>>>
>>> charles hoss wrote:
>>>
>>>> nem szoktak. birtokbaveszi a savot es innentol kezdve o a kiraly, te
>>>> mar nem vagy ott , miert lenne rad tekintettel es eddig szamara az
>>>> elfogadhato kovetesi tavolsag egy autohosszrol tiz masodpercre
>>>> duzzad .
>>>> a heten megint talalkoztam taho bmwssel, fordossal. korforgalom es
>>>> elsobbseg. a bmws roman volt, tole nem varom hogy europai
>>>> jogositvanya legyen...
>>>>
>>>> de a legjobb megis az audis volt hvg161 ha jol remlik. az siman
>>>> inkabbcsak leszarta az osszes szabalyt. azt hiszem a nepligetnel.
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list