[elektro-etc] Szavatosság érvényesítés
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Wed Aug 13 21:54:01 CEST 2014
Ez teljes mertekben igy van itthon is. Sot!
Mi pl amint megtudtuk hogy egyik termeknel sw hiba van rogton irtunk a
veviknek hogy csinajak meg a frissitest a leirtak szerint vagy hozzak be es
megcsinaljuk.
Ez a support.
Valkai Jozsef
Mobilrol küldve.
+36703628147
2014.08.13. 20:23 ezt írta ("Kovács József" <kj at faldeko.hu>):
> Értelmes márkás termék gyártó tudja, hogy neki a csere kb a kisker ár
> 20-25%-ába fáj.
> Ennyiért megtartani egy vevőt és +szerezni egy önkéntes márka promotert >>
> ingyen van!
>
> Új vevőt szerezni drága dolog, sőt kibaszott drága...
> Márka hívő promotert pedig, másként kb. lehetetlen is !
>
> Ezért állnak úgy hozzád az USA-ban hogy a vevőnek igaza van, akkor is, ha
> épp nincs :-)
> Megéri az kis befektetés, amibe kerül a cégnek.
> Mert hosszútávon gondolkodnak "egy életre szóló vevő"-ben.
> Aki körülnézés nélkül vesz újra és újra... mert elégedett.
>
> Ehhez közelít a mi nyugat-európánk is.
>
> Itt a nyugat-balkánon meg egyelőre kevesen tudják ezt csak elképzelni is...
> Sőt, soxor az anya cég ukáza ellenére működik magyar láb szarul, zsigerből.
>
> KJ
>
>
>
>
> 2014.08.13. 18:38 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>
>>
>> On Wed, 13 Aug 2014, Bali Zoltan wrote:
>>
>> Egy ismerősnek 1 év gari lejárta után képcsöves lett a TV-je(Samsung CRT)
>>> Elsírta a bánatát a márkaképviseletnek, választhatott egy új TV-t, a
>>> rossz újkori árában.
>>>
>>
>> Erről jut eszembe: Ph|l|ps DVR DVD-je 1 nappal a garancia lejárta után
>> megnyikkant. Szervízben szó nélkül cserélték a belsejét "ez a sorozat nem
>> jött össze" alapon.
>>
>> -Sygma
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list