[elektro-etc] Szavatosság érvényesítés

Kovács József kj at faldeko.hu
Wed Aug 13 20:22:57 CEST 2014


Értelmes márkás termék gyártó tudja, hogy neki a csere kb a kisker ár 
20-25%-ába fáj.
Ennyiért megtartani egy vevőt és +szerezni egy önkéntes márka promotert 
 >> ingyen van!

Új vevőt szerezni drága dolog, sőt kibaszott drága...
Márka hívő promotert pedig, másként kb. lehetetlen is !

Ezért állnak úgy hozzád az USA-ban hogy a vevőnek igaza van, akkor is, 
ha épp nincs :-)
Megéri az kis befektetés, amibe kerül a cégnek.
Mert hosszútávon gondolkodnak "egy életre szóló vevő"-ben.
Aki körülnézés nélkül vesz újra és újra... mert elégedett.

Ehhez közelít a mi nyugat-európánk is.

Itt a nyugat-balkánon meg egyelőre kevesen tudják ezt csak elképzelni is...
Sőt, soxor az anya cég ukáza ellenére működik magyar láb szarul, zsigerből.

KJ




2014.08.13. 18:38 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>
> On Wed, 13 Aug 2014, Bali Zoltan wrote:
>
>> Egy ismerősnek 1 év gari lejárta után képcsöves lett a TV-je(Samsung 
>> CRT)
>> Elsírta a bánatát a márkaképviseletnek, választhatott egy új TV-t, a 
>> rossz újkori árában.
>
> Erről jut eszembe: Ph|l|ps DVR DVD-je 1 nappal a garancia lejárta után 
> megnyikkant. Szervízben szó nélkül cserélték a belsejét "ez a sorozat 
> nem jött össze" alapon.
>
> -Sygma
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list