[elektro-etc] Szavatosság érvényesítés
Kovács József
kj at faldeko.hu
Wed Aug 13 20:22:57 CEST 2014
Értelmes márkás termék gyártó tudja, hogy neki a csere kb a kisker ár
20-25%-ába fáj.
Ennyiért megtartani egy vevőt és +szerezni egy önkéntes márka promotert
>> ingyen van!
Új vevőt szerezni drága dolog, sőt kibaszott drága...
Márka hívő promotert pedig, másként kb. lehetetlen is !
Ezért állnak úgy hozzád az USA-ban hogy a vevőnek igaza van, akkor is,
ha épp nincs :-)
Megéri az kis befektetés, amibe kerül a cégnek.
Mert hosszútávon gondolkodnak "egy életre szóló vevő"-ben.
Aki körülnézés nélkül vesz újra és újra... mert elégedett.
Ehhez közelít a mi nyugat-európánk is.
Itt a nyugat-balkánon meg egyelőre kevesen tudják ezt csak elképzelni is...
Sőt, soxor az anya cég ukáza ellenére működik magyar láb szarul, zsigerből.
KJ
2014.08.13. 18:38 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>
> On Wed, 13 Aug 2014, Bali Zoltan wrote:
>
>> Egy ismerősnek 1 év gari lejárta után képcsöves lett a TV-je(Samsung
>> CRT)
>> Elsírta a bánatát a márkaképviseletnek, választhatott egy új TV-t, a
>> rossz újkori árában.
>
> Erről jut eszembe: Ph|l|ps DVR DVD-je 1 nappal a garancia lejárta után
> megnyikkant. Szervízben szó nélkül cserélték a belsejét "ez a sorozat
> nem jött össze" alapon.
>
> -Sygma
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list