[elektro-etc] Szavatosság érvényesítés
Szima Gábor
sygma at tesla.hu
Wed Aug 13 17:16:44 CEST 2014
On Wed, 13 Aug 2014, [UTF-8] Kovács József wrote:
> Szóval, ha nem tört el a két év alatt, akkor ugyebár nem volt felismerhető a
> hiba.
> De ettől még benne volt már gyártáskor/eladáskor is! a gyönge anyag.
>
> Csakhát kicsivel a 2 év után is bírta még, de amikor végül eltört... az még a
> 3 éven belül van.
Én írnék az ügyfélszolgálatnak egy rövid, tömör levelet, de nem a magas
C-n kezdve (pl. "Milyen megoldást lehetne kitalálni").
Aztán a válasz függvényében lehet egyéb szívhezszóló leveleket küldeni,
itt már kissé jogászkodva.
Egyből frontális támadás nem jó, mert az esetleg langyszívű mérnők
szervízvezető kapásból a jogi osztályra dobja át az ügyet, ahol előkapják
a fegyvereket. Utána lehet neked van igazad elméletben, gyakorlatban már
nem tudod/akarod végigverni.
Ismerős járt így: láthatóan műszaki hiba miatt kiesett a NET
szolgáltatójuk, erre egyből a jogászuk "verte az asztalt". Ők pedig
jogász útján válaszoltak, hogy "megsértették az ASZF-et túlterheléssel"...
Most pattog a labda a két jogász között, a viszony mérgesedik, a valódi
ok nem derül ki egykönnyen, megoldás pedig a költözés lett..
-Sygma
More information about the Elektro-etc
mailing list