[elektro-etc] Mercedes

Xorn toth.endre at gmail.com
Sun Sep 29 09:57:18 CEST 2013


Hát ja. Valaki ismerős mesélte, hogy az egyik nagy gumis cég (már nem
emlékszem, melyik) nagyteljesítményű gumikat tesztelt a Hungaroringen
3-4 Porschéval meg nagy Audival. Kerámia féktárcsa + hozzávaló
betétek, másfél milla egy szett. Átlag napi kétszer jött be minden
autó egy cserére... Gyakorlatilag egész nap folyamatosan cserélgették
az autókon a másfél millás szetteket.

Best regards,
Andy

2013/9/29 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Ebben tetten erheto az egesz folyamat:
> A katyutures egy dolog. De a barkasz max szazzal ment , tehat lehetett
> ballonons gumija. Volt vagy otven loero, egy tonna , a hasa husz centin
> logott.
> A merci biztonsagos es kenyelmes , inkabb ket tonna. Hogy gyorsulna otven
> loval? Haromszaz ... Az mar nem veszi eszre a klimat. A vegsebessege
> ketszazotven , ezert alufelnire gozolt korom van rajta , olyan peres a gumi
> . Ez rosszul birja a katyukat, padkat. Hasmagassaga het centi? Mindenhol
> felfekszik - jon a legrugo , aktiv csillapitas. Ennek az elettartama a
> garancia utan vegeter . Egy barkasz rugozas olcson javithato. Egy merci
> futomu karbantartasabol kijon egy egesz flottanyi regi auto.
>
> Bye
> Dexter
> 2013.09.29. 8:59, "Webkonyvek" <webkonyvek at gmail.com> ezt írta:
>
>> Hello Balázs Bámer!
>>
>>  Sajnos tipikus példája a mai fejlesztéseknek: attól,
>>> hogy valamit meg lehet csinálni, nem feltétlen kell
>>> - az autógyáron kívül senkinek sem lesz jobb tőle.
>>>
>>
>> Pláne úgy, hogy erre volt egyszerű mechanikai megoldás.
>> Aki vezetett Wartburgot, vagy Barkast, az tudja.
>> Hatvannal felmenni velük a járdára, az nem volt esemény.  :o)
>>
>>    Géza
>>



More information about the Elektro-etc mailing list