[elektro-etc] Mercedes
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Sep 29 09:21:48 CEST 2013
Ebben tetten erheto az egesz folyamat:
A katyutures egy dolog. De a barkasz max szazzal ment , tehat lehetett
ballonons gumija. Volt vagy otven loero, egy tonna , a hasa husz centin
logott.
A merci biztonsagos es kenyelmes , inkabb ket tonna. Hogy gyorsulna otven
loval? Haromszaz ... Az mar nem veszi eszre a klimat. A vegsebessege
ketszazotven , ezert alufelnire gozolt korom van rajta , olyan peres a gumi
. Ez rosszul birja a katyukat, padkat. Hasmagassaga het centi? Mindenhol
felfekszik - jon a legrugo , aktiv csillapitas. Ennek az elettartama a
garancia utan vegeter . Egy barkasz rugozas olcson javithato. Egy merci
futomu karbantartasabol kijon egy egesz flottanyi regi auto.
Bye
Dexter
2013.09.29. 8:59, "Webkonyvek" <webkonyvek at gmail.com> ezt írta:
> Hello Balázs Bámer!
>
> Sajnos tipikus példája a mai fejlesztéseknek: attól,
>> hogy valamit meg lehet csinálni, nem feltétlen kell
>> - az autógyáron kívül senkinek sem lesz jobb tőle.
>>
>
> Pláne úgy, hogy erre volt egyszerű mechanikai megoldás.
> Aki vezetett Wartburgot, vagy Barkast, az tudja.
> Hatvannal felmenni velük a járdára, az nem volt esemény. :o)
>
> Géza
>
More information about the Elektro-etc
mailing list