[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon May 13 14:00:15 CEST 2013
Elobb utobb meglesz ennek a bojtje reszukrol, tetszik, csinaljuk, haljanak csak ehen! :) A kedvesseg nem kerul semmibe, ha ilyen szegeny h erre sem telik akkor ott nagy a gond...
Arnold
Sent from my iPhone
On 2013.05.13., at 12:38, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
> Fiamnak új biciklit akartam venni. Kinéztem egy boltot a Dózsa Gy. úton, nincs annyira messze, jól néz ki a weblapjuk, próbáljuk meg. Tetszett is neki az egyik bringa, aztán kitaláltam, hogy merjünk nagyot álmodni, inkább vegyük meg nem a 20-ast, hanem a 24-est, most kicsit kényelmetlenebb lesz, de sokkal tovább tudja használni. Eladó jó fej volt, tájékoztatott meg minden, megígérte hogy hétfőn, de legkésőbb kedden megy a nagykerbe, onnan felhív, és majd elmondja, milyen színek vannak.
>
> Szerdán már kezdtem nyűgös lenni, a gyerek gondolhatjátok mennyire várta az új bringáját, bementem a boltba. Mondom miről van szó (az eladó sehol aki megígérte), azt mondják pénteken mennek áruért. De keddet ígértek, legalább ideszólhattak volna, hogy nem jön össze. Erre csaj bemegy hátra, elmondja a srácnak mi van, majd kijön a csaj, és közli, hogy pénteken mennek. A srácban annyi tisztesség nem volt, hogy idejöjjön hozzám, és elnézést kérjen, kimagyarázza magát, vagy bármi, ugyanis nyilván itt ő diktál.
> Mivel árat múltkor nem mondtak, azért megkérdeztem a csajtól. Leül a gép elé, nézegeti, tanakodik, majd közli, hogy 66 ezer. Dehát a múltkor azt mondták, hogy negyvenvalamennyi lesz! Nézegeti még kicsit: ja, 46.
> Közben kijött a srác is, én köszöntem neki, visszaköszönt, és elfordult.
>
> Hazajöttem, megkeresem ugyanazt a bringát az Interneten, találtam is 44-ért. Felhívtam a céget, hogy van-e készleten, mert a weboldal azt mutatja hogy van, de mielőtt elindulok, azért rákérdeznék. Csávó azt mondja, nem tudja, de telefonáljak vissza 5 perc múlva (az fel sem merül, hogy ő a vevőjét visszahívja). 5 perc múlva hívom, persze valaki más vette fel, újra el kellett mondanom mindent, ezután odakiabál a másiknak, aki közli, hogy nincs. Ennyi, nincs. Mondom de a webshop mutat mindenféle színből készletet. Ja, más szín van. És milyen? Hát milyet szeretne? Az mindegy mondom, mert amilyet szeretnék, mondták hogy nincs.
>
> Tele lett a tököm, találtam egy kis boltot szintén az Interneten, eléggé gagyi weboldallal. Felhívtam, a srác nagyon készséges volt, másnap reggel már hívott a nagykerből, melyik vázat szeretném, milyen színben, kérdeztem valamit, erre egymás mellé állította a vázakat, megnézte, megköszöntem, egy óra múlva ott volt a boltban. Átvételkor fél órát foglalkozott velünk egy másik eladó, belőtte az ülésmagasságot, dőlést, kormányszöget, a fékkart közelebb állította, felvilágosított minden apró részletről. Itt 39-et kellett fizetnem. (7ezressel kevesebb mint az első ajánlat, és még rendesek is voltak, tehát van ahol a kisebb profit mellé is belefér a figyelmesség).
>
>
> A poén az, hogy ilyen esetet hetente sokszor nem is egyet posztolhatnék, olyan méreteket öltött ez az egoista bunkó hozzáállás minálunk.
>
> Azt nem kell mondanom, hogy pénteken kaptam-e hívást az első bolttól :)
>
>
> Gábor
>
>
> 2013.05.13. 12:07 keltezéssel, Kovács József írta:
>>
>>
>> 2013.05.13. 11:27 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>
>>>> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
>>>>
>>>> De, nem sikerült...
>>>
>>> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
>>> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény megdöbbentő: a
>>> lehetőségek nagy részét „elpuskázzák” a kereskedők az eladók nem megfelelő
>>> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első benyomás
>>> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak az
>>> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
>>>
>>> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
>>> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája, vagy
>>> éppen mit szeretne.
>>>
>>> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait, „ha nem, hát
>>> nem” attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul fest, hogy
>>> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
>>> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
>>> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
>>> megfelelő szakmai felkészültséget.''
>>
>>
>> Hát, ezaz... aztán csodálkoznak, tulajdonosok, hogy nincs forgalom.
>> Csak mert sajnálják a pénzt az eladók képzésére.
>>
>> Ugyanígy a saját (ön)képzésükre is szarnak.
>> Pedig a beesik a vevő és kaszálunk aranykora véget ért.
>>
>> KJ
>
More information about the Elektro-etc
mailing list