[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Mon May 13 13:00:18 CEST 2013
Megelőzött egy lépéssel, mert mély sajnálattal arra készültem, hogy majd
hív a nagykerből, és szegény ott fogja megtudni, de ő volt az ügyesebb :))
Gábor
2013.05.13. 12:42 keltezéssel, Xorn írta:
> Nagyon elkeseredett, amikor mondtad neki, hogy közben megvetted máshol? :-)
>
> Hiszen nyilván visszahívott, nem? :-O
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/5/13 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>> Fiamnak új biciklit akartam venni. Kinéztem egy boltot a Dózsa Gy. úton,
>> nincs annyira messze, jól néz ki a weblapjuk, próbáljuk meg. Tetszett is
>> neki az egyik bringa, aztán kitaláltam, hogy merjünk nagyot álmodni, inkább
>> vegyük meg nem a 20-ast, hanem a 24-est, most kicsit kényelmetlenebb lesz,
>> de sokkal tovább tudja használni. Eladó jó fej volt, tájékoztatott meg
>> minden, megígérte hogy hétfőn, de legkésőbb kedden megy a nagykerbe, onnan
>> felhív, és majd elmondja, milyen színek vannak.
>>
>> Szerdán már kezdtem nyűgös lenni, a gyerek gondolhatjátok mennyire várta az
>> új bringáját, bementem a boltba. Mondom miről van szó (az eladó sehol aki
>> megígérte), azt mondják pénteken mennek áruért. De keddet ígértek, legalább
>> ideszólhattak volna, hogy nem jön össze. Erre csaj bemegy hátra, elmondja a
>> srácnak mi van, majd kijön a csaj, és közli, hogy pénteken mennek. A srácban
>> annyi tisztesség nem volt, hogy idejöjjön hozzám, és elnézést kérjen,
>> kimagyarázza magát, vagy bármi, ugyanis nyilván itt ő diktál.
>> Mivel árat múltkor nem mondtak, azért megkérdeztem a csajtól. Leül a gép
>> elé, nézegeti, tanakodik, majd közli, hogy 66 ezer. Dehát a múltkor azt
>> mondták, hogy negyvenvalamennyi lesz! Nézegeti még kicsit: ja, 46.
>> Közben kijött a srác is, én köszöntem neki, visszaköszönt, és elfordult.
>>
>> Hazajöttem, megkeresem ugyanazt a bringát az Interneten, találtam is 44-ért.
>> Felhívtam a céget, hogy van-e készleten, mert a weboldal azt mutatja hogy
>> van, de mielőtt elindulok, azért rákérdeznék. Csávó azt mondja, nem tudja,
>> de telefonáljak vissza 5 perc múlva (az fel sem merül, hogy ő a vevőjét
>> visszahívja). 5 perc múlva hívom, persze valaki más vette fel, újra el
>> kellett mondanom mindent, ezután odakiabál a másiknak, aki közli, hogy
>> nincs. Ennyi, nincs. Mondom de a webshop mutat mindenféle színből készletet.
>> Ja, más szín van. És milyen? Hát milyet szeretne? Az mindegy mondom, mert
>> amilyet szeretnék, mondták hogy nincs.
>>
>> Tele lett a tököm, találtam egy kis boltot szintén az Interneten, eléggé
>> gagyi weboldallal. Felhívtam, a srác nagyon készséges volt, másnap reggel
>> már hívott a nagykerből, melyik vázat szeretném, milyen színben, kérdeztem
>> valamit, erre egymás mellé állította a vázakat, megnézte, megköszöntem, egy
>> óra múlva ott volt a boltban. Átvételkor fél órát foglalkozott velünk egy
>> másik eladó, belőtte az ülésmagasságot, dőlést, kormányszöget, a fékkart
>> közelebb állította, felvilágosított minden apró részletről. Itt 39-et
>> kellett fizetnem. (7ezressel kevesebb mint az első ajánlat, és még rendesek
>> is voltak, tehát van ahol a kisebb profit mellé is belefér a figyelmesség).
>>
>>
>> A poén az, hogy ilyen esetet hetente sokszor nem is egyet posztolhatnék,
>> olyan méreteket öltött ez az egoista bunkó hozzáállás minálunk.
>>
>> Azt nem kell mondanom, hogy pénteken kaptam-e hívást az első bolttól :)
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2013.05.13. 12:07 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>
>>>
>>> 2013.05.13. 11:27 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>>
>>>>> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
>>>>>
>>>>> De, nem sikerült...
>>>>
>>>> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
>>>> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
>>>> megdöbbentő: a
>>>> lehetőségek nagy részét„elpuskázzák” a kereskedők az eladók
>>>> nem megfelelő
>>>> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első benyomás
>>>> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
>>>> az
>>>> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
>>>>
>>>> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
>>>> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája, vagy
>>>> éppen mit szeretne.
>>>>
>>>> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait,„ha
>>>> nem, hát
>>>> nem” attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
>>>> fest, hogy
>>>> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
>>>> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
>>>> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
>>>> megfelelő szakmai felkészültséget.''
>>>
>>>
>>> Hát, ezaz... aztán csodálkoznak, tulajdonosok, hogy nincs forgalom.
>>> Csak mert sajnálják a pénzt az eladók képzésére.
>>>
>>> Ugyanígy a saját (ön)képzésükre is szarnak.
>>> Pedig a beesik a vevő és kaszálunk aranykora véget ért.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list