[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Mon May 13 13:52:52 CEST 2013


Ha feljogositja, az eleg keves. Vagy koteleznie kell es ellenorizni, vagy
erdekeltte tenni.

De abban az orszagban, ahol emberek nyiltan vallaljak  hogy inkabb kevesebb
berert de olyan munkahelyet keresnek ahol nem kell nagyon dolgozni, ez nem
trivialis. Az adott bringaboltbol a 20-30 kozotti elado legenyek siman
kiutalnak a buzgomocsing hajtos hulyet. Ezer meg egy modszeruk van rajta
hogy a fonok rajtakapja a kiskocsogot valamin amirol nem is o tehet.

Vajk


2013/5/13 Kovács József <kj at faldeko.hu>

>
> 2013.05.13. 12:45 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>
>> Ez a kulonbseg az alkalmazott es a tulaj kozott.
>>
>> Az alkalmazottnak az a dolga, hogy kiszolgalja a betero vevot. Ha nincs
>> az,
>> amit a vevo akar, akkor nincs mivel kiszolgalni.
>>
>
> Értelmes tulaj, azonban feljogosítja a megoldásra.
> A rendelés felvételre...
>
> Anno nálunk ilyesmin soha nem akadt el az eladás.
> Vevőnek tőlünk nehéz volt kimenni üres kézzel.
> Hamár bejött...
>
> Pedig akkor még nem is hallottunk ilyen
> eladás-tudományos dolgokról, mint pl. a "lezárás" :-)
>
> De, zasszony is tudna mesélni ifjúsága eladó korából, hogy
> Pancza úr-elvtárs, aki vérbeli boltos volt a Szivárványban
> (a város legjobb textil boltja volt!) mi mindenre tanította meg őket.
>
> Alapelv volt, hogy a vevővel foglalkozni kell,
> ABBAN a pillanatban, amikor ez szükségessé válik
> - láthatóan tanácstalan
> - vélhetően kérdezni akar
> - várhatóan távozni készül
>
> Mert: "pénz van nála, ne vigye el"
>
>
> KJ
>
>
>  Vajk
>>
>>
>> 2013/5/13 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>
>>  Nagyon elkeseredett, amikor mondtad neki, hogy közben megvetted máshol?
>>> :-)
>>>
>>> Hiszen nyilván visszahívott, nem? :-O
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2013/5/13 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
>>>
>>>> Fiamnak új biciklit akartam venni. Kinéztem egy boltot a Dózsa Gy. úton,
>>>> nincs annyira messze, jól néz ki a weblapjuk, próbáljuk meg. Tetszett is
>>>> neki az egyik bringa, aztán kitaláltam, hogy merjünk nagyot álmodni,
>>>>
>>> inkább
>>>
>>>> vegyük meg nem a 20-ast, hanem a 24-est, most kicsit kényelmetlenebb
>>>>
>>> lesz,
>>>
>>>> de sokkal tovább tudja használni. Eladó jó fej volt, tájékoztatott meg
>>>> minden, megígérte hogy hétfőn, de legkésőbb kedden megy a nagykerbe,
>>>>
>>> onnan
>>>
>>>> felhív, és majd elmondja, milyen színek vannak.
>>>>
>>>> Szerdán már kezdtem nyűgös lenni, a gyerek gondolhatjátok mennyire várta
>>>>
>>> az
>>>
>>>> új bringáját, bementem a boltba. Mondom miről van szó (az eladó sehol
>>>> aki
>>>> megígérte), azt mondják pénteken mennek áruért. De keddet ígértek,
>>>>
>>> legalább
>>>
>>>> ideszólhattak volna, hogy nem jön össze. Erre csaj bemegy hátra,
>>>>
>>> elmondja a
>>>
>>>> srácnak mi van, majd kijön a csaj, és közli, hogy pénteken mennek. A
>>>>
>>> srácban
>>>
>>>> annyi tisztesség nem volt, hogy idejöjjön hozzám, és elnézést kérjen,
>>>> kimagyarázza magát, vagy bármi, ugyanis nyilván itt ő diktál.
>>>> Mivel árat múltkor nem mondtak, azért megkérdeztem a csajtól. Leül a gép
>>>> elé, nézegeti, tanakodik, majd közli, hogy 66 ezer. Dehát a múltkor azt
>>>> mondták, hogy negyvenvalamennyi lesz! Nézegeti még kicsit: ja, 46.
>>>> Közben kijött a srác is, én köszöntem neki, visszaköszönt, és elfordult.
>>>>
>>>> Hazajöttem, megkeresem ugyanazt a bringát az Interneten, találtam is
>>>>
>>> 44-ért.
>>>
>>>> Felhívtam a céget, hogy van-e készleten, mert a weboldal azt mutatja
>>>> hogy
>>>> van, de mielőtt elindulok, azért rákérdeznék. Csávó azt mondja, nem
>>>>
>>> tudja,
>>>
>>>> de telefonáljak vissza 5 perc múlva (az fel sem merül, hogy ő a vevőjét
>>>> visszahívja). 5 perc múlva hívom, persze valaki más vette fel, újra el
>>>> kellett mondanom mindent, ezután odakiabál a másiknak, aki közli, hogy
>>>> nincs. Ennyi, nincs. Mondom de a webshop mutat mindenféle színből
>>>>
>>> készletet.
>>>
>>>> Ja, más szín van. És milyen? Hát milyet szeretne? Az mindegy mondom,
>>>> mert
>>>> amilyet szeretnék, mondták hogy nincs.
>>>>
>>>> Tele lett a tököm, találtam egy kis boltot szintén az Interneten, eléggé
>>>> gagyi weboldallal. Felhívtam, a srác nagyon készséges volt, másnap
>>>> reggel
>>>> már hívott a nagykerből, melyik vázat szeretném, milyen színben,
>>>>
>>> kérdeztem
>>>
>>>> valamit, erre egymás mellé állította a vázakat, megnézte, megköszöntem,
>>>>
>>> egy
>>>
>>>> óra múlva ott volt a boltban. Átvételkor fél órát foglalkozott velünk
>>>> egy
>>>> másik eladó, belőtte az ülésmagasságot, dőlést, kormányszöget, a fékkart
>>>> közelebb állította, felvilágosított minden apró részletről. Itt 39-et
>>>> kellett fizetnem. (7ezressel kevesebb mint az első ajánlat, és még
>>>>
>>> rendesek
>>>
>>>> is voltak, tehát van ahol a kisebb profit mellé is belefér a
>>>>
>>> figyelmesség).
>>>
>>>>
>>>>
>>>> A poén az, hogy ilyen esetet hetente sokszor nem is egyet posztolhatnék,
>>>> olyan méreteket öltött ez az egoista bunkó hozzáállás minálunk.
>>>>
>>>> Azt nem kell mondanom, hogy pénteken kaptam-e hívást az első bolttól :)
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2013.05.13. 12:07 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013.05.13. 11:27 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>  Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
>>>>>>>
>>>>>>> De, nem sikerült...
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
>>>>>> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
>>>>>> megdöbbentő: a
>>>>>> lehetőségek nagy részét &#8222;elpuskázzák&#8221; a kereskedők az
>>>>>>
>>>>> eladók
>>>
>>>> nem megfelelő
>>>>>> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első
>>>>>>
>>>>> benyomás
>>>
>>>> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
>>>>>> az
>>>>>> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
>>>>>>
>>>>>> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
>>>>>> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája,
>>>>>>
>>>>> vagy
>>>
>>>> éppen mit szeretne.
>>>>>>
>>>>>> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait,
>>>>>>
>>>>> &#8222;ha
>>>
>>>> nem, hát
>>>>>> nem&#8221; attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
>>>>>> fest, hogy
>>>>>> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
>>>>>> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
>>>>>> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem
>>>>>> mutatott
>>>>>> megfelelő szakmai felkészültséget.''
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Hát, ezaz... aztán csodálkoznak, tulajdonosok, hogy nincs forgalom.
>>>>> Csak mert sajnálják a pénzt az eladók képzésére.
>>>>>
>>>>> Ugyanígy a saját (ön)képzésükre is szarnak.
>>>>> Pedig a beesik a vevő és kaszálunk  aranykora véget ért.
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>> -----
>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2013.0.3336 / Vírus adatbázis: 3162/6319 - Kiadás dátuma:
>> 2013.05.12.
>>
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list