[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Mon May 13 11:39:47 CEST 2013
es vettel lapatot?
mert ha nem, akkor nem voltal vevo, es akkor miert is kellett volna veled
foglalkozni?
Vajk
2013/5/13 János Zakó <janoszako at gmail.com>
> Szombaton lehullott az autóról az egyik ablaktörlőlapát. Mivel esett
> az eső és nem volt már nyitva semmilyen autósbolt, bementem a
> benzinkútra.
> Rajtam kívül nem nem volt egy vásárló sem, 5 percig forgattam a
> dobozokat a polcon. Az egyik eladó újságot olvasott, a másik a
> pénztárgép mögött dülleszkedett. Nem mintha tudtak volna segíteni, de
> elvártam volna az segítőkészséget.
> Mikor kimentem az ajtón, legalább viszonozták az elköszönést.
> Ez is valami.
>
>
> 2013/5/13 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
> >
> >> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
> >>
> >> De, nem sikerült...
> >
> > ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
> > próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
> megdöbbentő: a
> > lehetőségek nagy részét „elpuskázzák” a kereskedők az eladók
> nem megfelelő
> > hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első benyomás
> > megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
> az
> > eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
> >
> > Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
> > egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája, vagy
> > éppen mit szeretne.
> >
> > Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait, „ha
> nem, hát
> > nem” attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
> fest, hogy
> > szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
> > érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
> > tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
> > megfelelő szakmai felkészültséget.''
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list