[elektro-etc] nyomatekmania
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Mar 23 19:34:40 CET 2013
ezen viszont soha nem fog lebukni - hiszen ahol kruzolgatsz , ott
reszterheles van - ott a pedalban mindig lesz 80% tartalek hogy picit
tobbet nyomj . ha meg menni kell , akkor ugyis hamar meghaladod .
egyebkent mit csinal ?
elhuzza a vezermu idoziteset ? az alapjan hogy lent es fent is alapon van ,
kozepen huzza el , arra tippelnek hogy elfokolja a vezermuvet - nem
valtoztat a gorbeken .
bye
dexter
2013. március 23. 19:31 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> Jaaa, ahan!!! :)
>
> Vezerlesmodosito 1600 korul kapcsol be, 4500 korul ki.
>
> Magyarul 1600-4500 kozott nincs a helyen a dolog.
> Pont ahol krúzolgat az ember, ott ügyeskednek valamit.
> Lehet csak sokkal jobban zabalt, de a teljesitmenybe nagyon nem szolt bele.
>
> A.
>
> On 2013.03.23. 19:20, charles hoss wrote:
>
>> a "vesz mod" az alaphelyzet - igy ertettem . gondolom az egyik iranyba
>> mozgat elektromosan , a masikba rugo vagy olaj tolja - tehat ha lehuzod ,
>> akkor egy fix alapallasban all meg - mint pl a chevy - ha lehuzom a
>> valtorol a kabeleket , akkor harmasba kapcsol - ez eleg a laza
>> elindulashoz
>> es nagyjabol ugy 120-ig utazni .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. március 23. 19:16 Fuzesi Arnold írta, <
>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com**>:
>>
>> Nincs vész mód, nem tudja ez még detektálni, hogy szakadt a szelep
>>> tekercs... 95-ös a lelkem. Homersekleteket mér, levegot, oszt csokolom.
>>> Ha
>>> hibasat mér akkor sem panaszkodik, azthiszi az úgy jó. :)
>>> Gyujtastekercsrol
>>> sincs infoja, asszem a vizhuto ventit sem a motor ECU kapcsolja ebben
>>> még,
>>> hanem kulon gomba+relé.
>>>
>>> Egyszer megmerem, nagyon kivancsi vagyok.
>>> Csak elobb ossze kene rakni... a szerelo altal a burkolatban
>>> bennfelejtett
>>> muanyagdarab beugrott a vezmuszij ala tavaly osszel egy fekvorendor utan,
>>> es felig szetszedve busul a sarokban a garazsban.. Remelem csak
>>> hengerfej+szelepek és a dugo stb tulelte. Nem mentem gyorsan,
>>> remenykedek.
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 2013.03.23. 18:54, charles hoss wrote:
>>>
>>> ha nem erzed nagyon szarnak , akkor nyilvan esszel csinaltak - uresen ,
>>>> veszmodban az alacsony fordulatra szabalyzott rendszer mukodik - tehat
>>>> alacsony nyomatek marad - a vegteljesitmenyt meg a jofene sem tudja
>>>> megmerni , erezni - ahhoz autopalyan kene uzni a verdat .
>>>> talan egy torque pro meg tudja merni hogy lehuzott es feldugott uzem
>>>> kozott
>>>> mi az elteres .
>>>> erdekes lenne.
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. március 23. 18:50 Fuzesi Arnold írta, <
>>>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com****>:
>>>>
>>>> Ennyire nem egyszerű, mert ha lehúzom a VVT szelep csatijat, alig
>>>> érzem a
>>>>
>>>>> kulonbseget.
>>>>> Mitöbb mintha jobban menne, valszeg itt jön a képbe a dizeles illuzio.
>>>>> Ránt, elhal, váltok, és olyan mintha nagyon menne. :)
>>>>> Közben kizárt, hogy lehuztott VVT szelep csatival jobban gyorsuljon.
>>>>>
>>>>> A.
>>>>> On 2013.03.23. 18:42, charles hoss wrote:
>>>>>
>>>>> megkerultek a vezerlesvaltassal . ilyen egyszeru .
>>>>>
>>>>>> csak a ford altal takolt valtozo vezerlesnek nagyon rossz hire van .
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013. március 23. 18:40 Fuzesi Arnold írta, <
>>>>>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com******>:
>>>>>>
>>>>>> 16 szelepesben is van ami tudja ezt, pl az Alfa 2.0 TwinSpark
>>>>>> valtozo
>>>>>>
>>>>>> szelepvezerlesu motorja 95-bol.
>>>>>>> 1-3-5-tel kozlekedek vele joreszt varosban, marmar dizelesen 2e főlé
>>>>>>> csak
>>>>>>> induláskor kell kergetni, utána lazan elkrúzol 1500-2000 között.
>>>>>>>
>>>>>>> Ha meg kell, akkor 7500-ig lehet húzatni, és gyorsul is, nem csak
>>>>>>> vonyít.
>>>>>>> (Előzésnél néha le-le szabályoz, ha nem figyelek oda, és forszírozom,
>>>>>>> annyira nem érzékelem, hogy jelentősen fogyna a nyomaték.)
>>>>>>>
>>>>>>> Mai napig nem értem, hogy hozták össze. 8 szelepes 2.0 Lancia anno
>>>>>>> sem
>>>>>>> ment szebben/jobban (ugyan ez a blokk, más a hengerfej, nincs VVT),
>>>>>>> pedig
>>>>>>> könnyebb, és sokkal gyengébb is volt (155LE vs 113LE), és nem evett
>>>>>>> kevesebbet sem.
>>>>>>>
>>>>>>> Ki kell próbálni, nincs örök érvényű szabály, én ebben maradtam
>>>>>>> magammal.
>>>>>>> Max annyi, hogy a dizel az mezőgazdasági járműbe való. ;)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Turboval egyetértek. :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> A.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2013.03.23. 18:21, charles hoss wrote:
>>>>>>>
>>>>>>> ahogy nekem szempont volt hogy nyolcszelepes legyen a blokk , nuku
>>>>>>> turbo
>>>>>>>
>>>>>>> es
>>>>>>>> eszetlen vegteljesitmeny . ki lehet probalni a streetka-t . nagyon
>>>>>>>> jol
>>>>>>>> hasznalhato a motorja normalis kozlekedesben . elindul , megy ,
>>>>>>>> gyorsul
>>>>>>>> -
>>>>>>>> nem kell gepeszkenem erte .
>>>>>>>>
>>>>>>>> bye
>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2013. március 23. 18:20 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com
>>>>>>>> >:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Acs Gabor wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Mert tudja, hogy x nyomatékot jó erős motor tud, a kis gagyi,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> hitványul megtervezett meg nem.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> a F1 motorok 18000-es fordulattal biztos hitvanyabbak mint a
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> teherauto
>>>>>>>>> motorok :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list