[elektro-etc] nyomatekmania

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Mar 23 18:42:55 CET 2013


megkerultek a vezerlesvaltassal . ilyen egyszeru .
csak a ford altal takolt valtozo vezerlesnek nagyon rossz hire van .

bye
dexter



2013. március 23. 18:40 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:

> 16 szelepesben is van ami tudja ezt, pl az Alfa 2.0 TwinSpark valtozo
> szelepvezerlesu motorja 95-bol.
> 1-3-5-tel kozlekedek vele joreszt varosban, marmar dizelesen 2e főlé csak
> induláskor kell kergetni, utána lazan elkrúzol 1500-2000 között.
>
> Ha meg kell, akkor 7500-ig lehet húzatni, és gyorsul is, nem csak vonyít.
> (Előzésnél néha le-le szabályoz, ha nem figyelek oda, és forszírozom,
> annyira nem érzékelem, hogy jelentősen fogyna a nyomaték.)
>
> Mai napig nem értem, hogy hozták össze. 8 szelepes 2.0 Lancia anno sem
> ment szebben/jobban (ugyan ez a blokk, más a hengerfej, nincs VVT), pedig
> könnyebb, és sokkal gyengébb is volt (155LE vs 113LE), és nem evett
> kevesebbet sem.
>
> Ki kell próbálni, nincs örök érvényű szabály, én ebben maradtam magammal.
> Max annyi, hogy a dizel az mezőgazdasági járműbe való. ;)
>
>
> Turboval egyetértek. :)
>
>
> A.
>
> On 2013.03.23. 18:21, charles hoss wrote:
>
>> ahogy nekem szempont volt hogy nyolcszelepes legyen a blokk , nuku turbo
>> es
>> eszetlen vegteljesitmeny . ki lehet probalni a streetka-t . nagyon jol
>> hasznalhato a motorja normalis kozlekedesben . elindul , megy , gyorsul -
>> nem kell gepeszkenem erte .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. március 23. 18:20 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>
>>  Acs Gabor wrote:
>>>
>>>  Mert tudja, hogy x nyomatékot jó erős motor tud, a kis gagyi,
>>>> hitványul megtervezett meg nem.
>>>>
>>>>
>>> a F1 motorok 18000-es fordulattal biztos hitvanyabbak mint a teherauto
>>> motorok :)
>>>
>>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list