[elektro-etc] nyomatekmania
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Mar 23 18:40:38 CET 2013
16 szelepesben is van ami tudja ezt, pl az Alfa 2.0 TwinSpark valtozo
szelepvezerlesu motorja 95-bol.
1-3-5-tel kozlekedek vele joreszt varosban, marmar dizelesen 2e főlé csak
induláskor kell kergetni, utána lazan elkrúzol 1500-2000 között.
Ha meg kell, akkor 7500-ig lehet húzatni, és gyorsul is, nem csak vonyít.
(Előzésnél néha le-le szabályoz, ha nem figyelek oda, és forszírozom, annyira
nem érzékelem, hogy jelentősen fogyna a nyomaték.)
Mai napig nem értem, hogy hozták össze. 8 szelepes 2.0 Lancia anno sem ment
szebben/jobban (ugyan ez a blokk, más a hengerfej, nincs VVT), pedig könnyebb,
és sokkal gyengébb is volt (155LE vs 113LE), és nem evett kevesebbet sem.
Ki kell próbálni, nincs örök érvényű szabály, én ebben maradtam magammal.
Max annyi, hogy a dizel az mezőgazdasági járműbe való. ;)
Turboval egyetértek. :)
A.
On 2013.03.23. 18:21, charles hoss wrote:
> ahogy nekem szempont volt hogy nyolcszelepes legyen a blokk , nuku turbo es
> eszetlen vegteljesitmeny . ki lehet probalni a streetka-t . nagyon jol
> hasznalhato a motorja normalis kozlekedesben . elindul , megy , gyorsul -
> nem kell gepeszkenem erte .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. március 23. 18:20 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>
>> Acs Gabor wrote:
>>
>>> Mert tudja, hogy x nyomatékot jó erős motor tud, a kis gagyi,
>>> hitványul megtervezett meg nem.
>>>
>>
>> a F1 motorok 18000-es fordulattal biztos hitvanyabbak mint a teherauto
>> motorok :)
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list