[elektro-etc] Nem volt rendkívüli időjárási helyze t

Kovács József kj at faldeko.hu
Mon Mar 18 17:58:55 CET 2013


Ha, rosszul van, aláírni se fog semmit.
Ha, tud aláírni, akkor megtagadni is tud.
99,9% biztosan...

KJ

2013.03.18. 12:49 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> De ha rosszul van, akkor hogy lenne kepes logikus dontest hozni?
>
> Semmivel nem jobb mint a kocsog MLM arubemutatos rabeszelos.
>
> Vajk
>
> 2013/3/18 Kovács József <kj at faldeko.hu>
>
>> Lehet, de akkor nem kell elfogadni a helyszínit, ennyi.
>>
>> KJ
>>
>> 2013.03.18. 11:58 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>
>>> szerinted a felsoroltakon kivul semmikeppen nem lehet arokba menni?
>>>    - elrantotta egy allat elol
>>>    - rosszul lett
>>>    - direkt csinalta
>>>    - muszaki hiba tortent
>>>
>>> Azzal hogy a torveny bosszuval fenyegeti arra az esetre hogy tobb idot
>>> akarna arra hogy a fenti lehetosegeket atgondolja, leellenorizze, kb a
>>> kenyszeritest koveti el. Hogyan tudna felelosseggel eldonteni hogy
>>> elismeri-e a vetkesseget, amikor eppen rosszul van? Csak ezt o maga sem
>
>>> tudja meg.
>>>
>>> Vajk
>>>
>>> 2013/3/18 Kovács József <kj at faldeko.hu>
>>>
>>>
>>>>
>>>> 2013.03.18. 11:04 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>
>>>>   Szabálysértésnél? Ez nem tanúvallomás...
>>>>> Bár attól még kellene lennie. De nem fogadnék rá nagy összegben.
>>>>>
>>>>>
>>>> Azt a TÉNYT, hogy baleset történt
>>>> ...hogyan is lehetne visszavonni ?!
>>>>
>>>> A büntetés a baleset okozásáért jár, annak aki okozta.
>>>>
>>>> ----KRESZ---
>>>> 3. §
>>>> (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
>>>>    c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot
>>>>       ne veszélyeztesse
>>>>
>>>> 25. §
>>>> (1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak,
>>>> továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének,
>>>> az útburkolat minőségének és állapotának)
>>>> megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni
>>>> a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.
>>>> ----------
>>>>
>>>> Árokba ment?
>>>> Nyilvánvalóan megszegte a fenti valamelyik pontot...
>>>>
>>>> Tehát csak bünti mértéke lehet kétséges.
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>    Andy
>>>>
>>>>>
>>>>> 2013/3/18 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>
>>>>>   Vallomasnal is van olyan, hogy visszavonom, mert az esemenyek hatasa
>
>>>>>> alatt
>>>>>> voltam, nem tudtam logikusan merlegelni. Ilyen helyzetben nincs ilyen?
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>>>>> Vajk
>>>>>>
>>>>>> 2013/3/18 Jozsef Valkai <vjozsef at valkai.net>
>>>>>>
>>>>>>    Ez a fizetesi hajlandosag es egyben a buntetes elismerese volt.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> --
>>>>>>> Valkai Jozsef
>>>>>>> +36 70 36 28 147
>>>>>>> vjozsef at valkai.net
>>>>>>> lat: +47.30.43.94
>>>>>>> lon: +19.9.9.39
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2013. március 18. 10:37 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> 2013.03.18. 9:51 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>   Rendőrségi jelentés: "A vizsgálat szerint az egyik gépjárművezető
>>>>>>>>> 2013.
>>>>>>>>> március 14-én 11 óra 17 perckor Ságvár külterületén csúszott
>>>>>>>>> árokba. A
>>>>>>>>> gépjárművezető a baleset helyszínén elismerte felelősségét, azt,
>>>>>>>>> hogy
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>   nem
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>   az
>>>>>>>>
>>>>>>>>> útviszonyoknak megfelelő sebességgel vezette gépjárművét. A
>>>>>>>>> rendőrség
>>>>>>>>> &#8211;
>>>>>>>>> különös tekintettel a gépjárművezető közúti közlekedési
>>>>>>>>> &#8222;előéletére&#8221; &#8211; 15.000
>>>>>>>>> forint helyszíni bírsággal sújtotta. A közúti közlekedési baleset
>>>>>>>>> helyszínén
>>>>>>>>> 2013. március 14-én 11 óra 17 perckor nem volt rendkívüli időjárási
>>>>>>>>> helyzet."
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Érdemes megnézni a cikkbe ágyazott videót:
>>>>>>>>> http://nol.hu/belfold/a_******megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_****<http://nol.hu/belfold/a_****megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_**>
>>>>>>>>> **annyiban<http://nol.hu/**belfold/a_**megbirsagolt_**
>>>>>>>>> ferfi_nem_hagyja_**annyiban<http://nol.hu/belfold/a_**megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_**annyiban>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> <
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>   http://nol.hu/belfold/a_****megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_**
>>>>>>>> **annyiban<http://nol.hu/belfold/a_**megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_**annyiban>
>>>>>>>> <http://nol.hu/**belfold/a_megbirsagolt_ferfi_**nem_hagyja_annyiban<http://nol.hu/belfold/a_megbirsagolt_ferfi_nem_hagyja_annyiban>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>   Minek erősködni?
>>>>>>>> Az árokba került?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Akkor nem volt jó a sebessége
>>>>>>>> A video alapján szerintem túl gyorsan ment...
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----
>>>>>>>>
>>>>>>>> Helyszíni elfogadása után pedig, amúgy sincs helye utólagos
>>>>>>>> fellépésnek.
>>>>>>>> Kár a gőzért....
>>>>>>>>
>>>>>>>> KJ
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>     Ed
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>> -----
>>>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>>> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5685 - Kiadás dátuma:
>>>>> 2013.03.17.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>> -----
>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5685 - Kiadás dátuma:
>>> 2013.03.17.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5686 - Kiadás dátuma: 2013.03.18.
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list