[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Mar 16 16:08:26 CET 2013


van az optimalisnak barmi hatranya a standardhoz kepest ?
nalam a vizvezeteket szurtak el .
miutan atterveztem es kidobtuk azt a formedvenyt amit az agyhalott tusko
ganyolt (standard modon) , 30%-al nott a kadba folyo viz percterfogata ...

bye
dexter



2013. március 16. 13:32 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:

>
> 2013.03.16. 13:18 keltezéssel, Xorn írta:
>
>  [erősen OFF]
>> A szakemberek vs. logikus elképzeléshez annyit, hogy volt már egy-két
>> szaki errefelé, aki kiválóan csinálta a munkáját, de amikor
>> rákérdeztem valamire, hogy azt miért úgy csinálja - szerintem teljesen
>> logikátlanul -, akkor nem tudta megmondani, hogy az miért úgy jó.
>>
>> Pl. fűtésszerelésnél, amikor a két csövet párhuzamosan kell vinni a
>> falsíkban a plafon alatt, majd mindkét csövet az ablakfülkébe
>> befordítani és levinni a fűtőtestig, kapásból mutattam a fickónak egy
>> olyan kombinációt, amit egy könyökkel kevesebből meg lehet csinálni.
>> Egyszerűen csak annyi volt, hogy ő a falsíkkal párhuzamos és arra
>> merőleges csővezésben tudott csak gondolkodni - az én megoldásomban
>> meg volt egy olyan csőszakasz, ahol két 90 fokos könyök között a
>> falsíkhoz képest 45 fokban ment a cső.
>> [/erősen OFF]
>>
>
> Ami furán mutat, ezért nem szokás... ennyi.
> Lásd: nem régi járda vonal vezetési vita :-)
>
> A szakmai standardok éppen a standardság miatt ésszerűek.
> Bár soxor nem optimálisak.
>
> KJ
>
>  Andy
>>
>> 2013/3/15 Benedek I. <renyta at t-online.hu>:
>>
>>> Semmi jelentősége, ha a korláton átjön eléd egy jármű! Vagy miről
>>> beszélsz
>>> most éppen????
>>> Vállalnád érte a felelősséget? Engednég kibontani a korlátot? Aligha!
>>> Kicsit
>>> kéne gondolkozni a részleteken is, nem csak vakon ítélkezni!
>>> Itt most megint arról van szó, hogy a nőgyógyász tud jobban vakolni a
>>> kőművesnél, mert neki vannak "logikus" elképzelései a dologról. A kőműves
>>> meg tudja csinálni. Ennyi!
>>>
>>> bi
>>>
>>>
>>> Skandar Graun wrote:
>>>
>>>>
>>>> Az út és látási viszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség hol
>>>> marad?
>>>>
>>>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:55):
>>>>
>>>>>
>>>>> Az meg még szarabb, ha haladó forgalom volt arrafelé! Csak gondolj
>>>>> bele, hófelhő, 20 méteres látótávolság és ott kolbászol ki eléd egy
>>>>> kisbusz, a korláton keresztül.
>>>>>
>>>>> bi
>>>>>
>>>>>
>>>>> Skandar Graun wrote:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> NEM volt bedugulva...
>>>>>> Több ismerős fotóját láttam, a megosztásokból még többet.
>>>>>> Pest felé üres volt.
>>>>>>
>>>>>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:04):
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Skandar Graun wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Az elején megtiltották a tűzoltók, hogy átvágják a szalagkorlátot.
>>>>>>>> Most már kilométerenként megtették.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Mert akkor még mindkét irányban be volt dugulva a pálya. Semmi
>>>>>>> értelme nem lett volna.
>>>>>>>
>>>>>>> bi
>>>>>>>
>>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>> -----
>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5680 - Kiadás dátuma:
>> 2013.03.15.
>>
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list