[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...

Kovács József kj at faldeko.hu
Sat Mar 16 13:28:32 CET 2013


Kis gyűjtemény...

Nekem úgy tűnik kellő tempóban alkalmazkodtak
a hatóságok a változó (romló) helyzethez.

KJ


márc. 14. 13:43
Lezárták a 8-ast Székesfehérvárnál
Lezárták a 8-as főút Várpalota felé vezető oldalát Székesfehérvár 
külterületén a Pajor-kútnál, mert a Veszprém megyei Inotánál több autó 
elakadt. A fehérvári járőrök a 8-as főútra csak azokat engedik be, akik 
Csórra mennek, és lakcímkártyával rendelkeznek. (police.hu)

márc. 14. 14:04
Baleset az M1-es autópályán SzBF
Baleset történt az M1-es autópálya Győr felé vezető oldalán, a 77-es 
kilométernél. A forgalom egy sávon halad, de a torlódás már most 
jelentős, körülbelül 5 kilométeres a sor. (police.hu)

márc. 14. 14:17
Ismét kamionok és autók ütköztek az M7-esen Horváth Bence
A 7-es főútra terelik a forgalmat az M7-es autópálya Nagykanizsa felé 
tartó oldalán a 130-as kilométerszelvénynél

márc. 14. 16:46
ORFK: Aki teheti, ne induljon el autóval Horváth Bence
A rendőrség azt kéri, senki ne induljon útnak gépkocsival a rossz 
időjárásra való tekintettel. Különösen érvényes ez azokban a megyékben, 
ahol korábban piros riasztást adott ki az Országos Meteorológiai 
Szolgálat. (MTI)

----
Legkésőbb innen tehát: default barom, aki mégis elindult...
----

márc. 14. 16:46
Kamionstop a 13-as úton Horváth Bence

márc. 14. 17:49
A 13-as útról a kamionforgalmat a Komárom és az M1-es autópálya közti 
körforgalomnál a Komáromot elkerülő útra terelik a csütörtöki havazás 
miatt, Kisbérnél pedig a 81-es és 13-as számú főút kereszteződésénél a 
kamionokat visszafordítják a 81-es számú főútra. A tehergépjárművek 
számára a komáromi ipari park parkolóját jelölték ki várakozóhelyként (MTI)



2013.03.16. 13:09 keltezéssel, Xorn írta:
> 2013/3/16 Szondi <szondilaszlo at gmail.com>:
>
>> Van itt egy másik dolog is. A mi éghajlati viszonyaink között egy ilyen eset
>> viszonylag ritka, még télen is. (március közepén meg pláne nem jellemző)
>> Évente 1-2 alkalom, az is inkább helyi jellegű. Nyilvánvaló, hogy erre
>> embert, technikát fenntartani, nem okos dolog. Valójában az egész operatív
>
> Az embert ki kell rá képezni, mert ember egyébként is kell. És
> önkéntes akadt most is szép számmal - ha lett volna, aki megmondja
>
> nekik, mit és hogyan, akkor többre mentek volna ők is. Ez aligha
> "luxuskiadás"...
>
> Technika meg szintén kell valamennyi, az még nálunk sem fogadható el,
> hogy nincs alkalmas technika, amivel hóból mentünk, ezért majd
> megvárjuk, míg elolvad, azután mehet mindenki haza.
>
>> társaságnak még csak gyakorlata sincs egy ilyen helyzet megoldására. Az
>> átlag autós sincs felkészülve, tudása sincs hozzá, minden nagyobb hóesés,
>> nem kis áldozatot követel. (keményen törik a technikát)
>
> Ezt is pontosan előre lehet tudni, ezért kellene szólni nekik, hogy
> ilyenkor ne induljanak útnak. De ez is elmaradt, ill. elég sokáig
> késett.
>
>> Lehet szidni a rendőrséget, tűzoltókat, vezetőket, autósokat, de sok
>> értelme, így utólag nincs. Az biztos, hogy aki megszívta, remélhetőleg
>
> A rendőrséget és a tűzoltókat valóban nincs, ők csak azt csinálják,
> amit parancsolnak nekik, utána viszont emberfelettei erőfeszítéssel is
> a hírek szerint.
>
> A vezetőket lehet, főleg a kamionosokat, akik általában legtöbb helyen
> a gebaszt okozták, de felesleges, mert nem ő tehet arról, hogy vagy
> megy, vagy az volt az utolsó fuvarja, amikor félre állt a havazásban,
> mert mikor hazaér, kirúgja a munkaadója. Ha pedig a
> rendőr-tűzoltó-katasztrojkavédő vezetőkre gondolsz, azokat meg igenis,
> kell szidni, mert van miért, és felelősségre is kell vonni, mert
> szintén van miért. És pont ez lenne az értelme is.
>
>> Aki meg lezúzta az autóját, sajnos így járt. Pintér nem tartozik a
>> kedvenceim közé, de abban volt némi igazsága, hogy az autósok zöme saját
>> idiótaságának lett az áldozata, "úrvezetőt" és kamionost is beleértve.
>> Az állam, lehetőségéhez képest, viszonylag jól oldotta meg a dolgot. Nem
>> volt hibamentes, meg tökéletes sem, de gyakorlat híján, ezt ennyire lehetett
>> leküzdeni.
>
> A kamionosnak nincs szabad választása, ha nem explicit módon tilos,
> akkor mennie _kell_. Ezért hülyeség, amit Pintér mond. Ha ő nem tiltja
> meg nekik, akkor azok menni fognak. És ezt is pontosan lehet tudni
> előre, nem kell hozzá jósnak lenni. Úrvezetők egy része detto nem
> indul el, ha megfelelő híreket kapnak a megfelelő időben. És ezek
> egyike sem a gyakorlatlanság miatt nem történt meg! Ezekhez nem
> gyakorlat kell, hanem józan, paraszti ész!
>
> Ezért mondom én azt, hogy az állam a lehetőségeit sokkal jobban
> kihasználva nagyságrendileg jobban meg tudta volna oldani a problémát.
> Így elég gyászos lett az eredmény, mondhatni, röhejes lenne, ha nem
> ennyi ember kőkemény szívásáról szólna.
>
> Best regards,
> Andy
>
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5680 - Kiadás dátuma: 2013.03.15.
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list