[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sat Mar 16 13:18:22 CET 2013
[erősen OFF]
A szakemberek vs. logikus elképzeléshez annyit, hogy volt már egy-két
szaki errefelé, aki kiválóan csinálta a munkáját, de amikor
rákérdeztem valamire, hogy azt miért úgy csinálja - szerintem teljesen
logikátlanul -, akkor nem tudta megmondani, hogy az miért úgy jó.
Pl. fűtésszerelésnél, amikor a két csövet párhuzamosan kell vinni a
falsíkban a plafon alatt, majd mindkét csövet az ablakfülkébe
befordítani és levinni a fűtőtestig, kapásból mutattam a fickónak egy
olyan kombinációt, amit egy könyökkel kevesebből meg lehet csinálni.
Egyszerűen csak annyi volt, hogy ő a falsíkkal párhuzamos és arra
merőleges csővezésben tudott csak gondolkodni - az én megoldásomban
meg volt egy olyan csőszakasz, ahol két 90 fokos könyök között a
falsíkhoz képest 45 fokban ment a cső.
[/erősen OFF]
Best regards,
Andy
2013/3/15 Benedek I. <renyta at t-online.hu>:
> Semmi jelentősége, ha a korláton átjön eléd egy jármű! Vagy miről beszélsz
> most éppen????
> Vállalnád érte a felelősséget? Engednég kibontani a korlátot? Aligha! Kicsit
> kéne gondolkozni a részleteken is, nem csak vakon ítélkezni!
> Itt most megint arról van szó, hogy a nőgyógyász tud jobban vakolni a
> kőművesnél, mert neki vannak "logikus" elképzelései a dologról. A kőműves
> meg tudja csinálni. Ennyi!
>
> bi
>
>
> Skandar Graun wrote:
>>
>> Az út és látási viszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség hol
>> marad?
>>
>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:55):
>>>
>>> Az meg még szarabb, ha haladó forgalom volt arrafelé! Csak gondolj
>>> bele, hófelhő, 20 méteres látótávolság és ott kolbászol ki eléd egy
>>> kisbusz, a korláton keresztül.
>>>
>>> bi
>>>
>>>
>>> Skandar Graun wrote:
>>>>
>>>>
>>>> NEM volt bedugulva...
>>>> Több ismerős fotóját láttam, a megosztásokból még többet.
>>>> Pest felé üres volt.
>>>>
>>>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:04):
>>>>>
>>>>>
>>>>> Skandar Graun wrote:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Az elején megtiltották a tűzoltók, hogy átvágják a szalagkorlátot.
>>>>>> Most már kilométerenként megtették.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Mert akkor még mindkét irányban be volt dugulva a pálya. Semmi
>>>>> értelme nem lett volna.
>>>>>
>>>>> bi
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list