[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...
Skandar Graun
sgraun at gmail.com
Fri Mar 15 21:54:47 CET 2013
"Amit a lokális erők már már nem győztek."
Kik?
Mindenhol egybehangzó vélemény, hogy semmiféle tájékoztatás, sószóró,
hómaró, satöbbi nem volt.
Az információs honlapok behaltak, de a volán járatok elindultak.
Felelős sofőrökkel.
Felelős sofőr volt az is, aki járatta a motort a teherautóban, hogy ne
fagyjon meg, a tulaj meg kirúgta...
A török, ukrán kamionsofőr mióta felelős, hozzáértő?
Ha mindezt most komolyan gondolod, akkor igen furcsán nézek rád...
Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2013. március 15. 21:46):
>
>
> 2013.03.15. 20:23 keltezéssel, Skandar Graun írta:
>
>> De, rossz volt.
>> Először is csütörtök reggeltől kamionstop, teljes, kivétel nélkül.
>
>
> OK, ha nagyon előre látó vagy.
> De ezek elvben felelős-profi sofőrök!
> Aki tudják mikor nem kell tovább menni.
>
>
>> Másodszor alásózni, mert hideg nem volt, csak szél és hó.
>
>
> Alásóztak szerintem.
> De, az nem győzi olvasztani a non-stop eső és
> a szél álatl vasatgon ráhordot havat!
>
> Szerinted hány centi só kellett volna minden egyes
> négyzetméterre, hogy 20-50 centi havat olvasszon?!!!
> Nem árt ám ezen elgondolkodni...
>
>
>
>> Harmadszor szétszórni az állományt a hófúvásveszélyes helyekre.
>
>
> Azt honnan lehet tudni előre?
> Túl sok ilyen km van ....
> A szél pedig nem szól előre, hogy lesz kedve fújni!
> És a hó sem, hogy marad fújható és hol lesz tapadós....
>
>
>> Negyedszer tájékoztató állományt kirendelni a lehajtókra,
>> forgalomtereléssel.
>
>
> Szerinted ki hagyta volna magát terelni?
> De, főleg hová kellett volna terelni?!!!
> A tájékoztatás megvolt: NE INDULJ EL!
>
>
>> Valamint nem másnap délben kihirdetni a katasztrófahelyzetet, hanem az
>> első jelekre... 40 autó balasete már elég durva.
>
>
> Ennek rendje van és nyilván el kell érnie egy szintet a gondnak.
>
>
>> Akkor már csütörtök délben kint van az állomány.
>
>
> A baj estefelére érte el a kritikus szintet.
> Amit a lokális erők már már nem győztek.
> És onnantól nem sokára beindult az országos gépezet.
>
>
>> Valamint számonkérni az autópályakezelőt, hogy hol is voltak a
>> sószóróik ilyenkor.
>
>
> Amíg menni tudtak, biztos, hogy szórtak.
> Aztán a birkák elkezdtek akadályt képezni....
>
>
>> De az is vicc, hogy a telephely a hófúvástól elzárt úton volt, nem
>> jutottak be a sofőrök.
>
>
> Ez valóban kínos, ha igaz.
> Pontosabban az kínos, ha nem tudták rövid idő alatt megnyitni az utat.
>
>
>> Ügyelet meg nyista.
>
>
> Ez is kínos, ha igaz...
>
>
>
> KJ
>
More information about the Elektro-etc
mailing list