[elektro-etc] Korrupt rendőrök
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Mar 12 11:00:42 CET 2013
2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> Ugye? Pl ha benne van a telefon szerzodesben hogy az elszamolas alapja a 10
> perc, minden megkezdett 10 percet ki kell fizetni, akkor ha alairtad akkor
> igy jartal es kesz. Majd legkozelebb figyelsz. Ha nem volt igy kiirva, csak
> az hogy szuper2/a dijszabas, es a reszletek a kifuggesztett
> hirdetmenyekben, hat akkor majd legkozelebb megnezed a hirdetmenyeket is,
> mielott alairsz valamit.
>
> Milyen sivar elete lehet a svajci, nemet es hasonlo embereknek, akik
> feltetelezik hogy a szolgaltato szolgaltatni akar nem pedig megkopasztani
> oket, es be is jon nekik.
Éppen erről is tudok mesélni. Ausztria, "tele.ring" nevű szolgáltató,
amelyik amúgy a T-Mobile hálózatát adja toivább, 3 GB-os havi forgalmi
korlátos mobilnet. Az ellenőrzésre van egy weboldal, ami akkor
frissül, amikor az aktuális sessiont bontom (illetve utána 1-2 órán
belül). Ha három napig nem bontok, mert folyamatosan megy a cucc,
akkor fogalmam sincs, mennyit számolt el a szolgáltató arra a 3 napra,
amíg le nem bontok, majd újra be nem lépek.
És persze ez sehol nincs meghírdetve, magamtól kellett rájöjjek,
amikor 600 MB-ot túlforgalmaztam. Persze megnéztem én, hogy mennyi az
annyi, és amit mutattak, az alapján még bele kellett volna férjen -
azután kiküldtek egy 140 Euros számlát a túlforgalmazásról a havi 8
Euro mellé. Utána csináltam screenshotokat tucatra, a következő
hónapban figyeltem a forgalmam, hogy mit mutat a mérőkés weboldaluk,
hogy meg tudjam reklamálni, majd kivártam a számlát, amiben ott van
részletezés arról, hogy szerintük mikor mennyit forgalmaztam. Valahogy
nagyon nem passzolt a kettő, sejthetően. Össz adatmennyiségre igen, de
az időpontokban több napos eltérések voltak, értelemszerűen. Mivel ez
a következő havi számla volt, a hónap zárás után küldték 4-5 nappal,
összességében az előző számlához képest nyilván 1 hónappal később
(azaz 30-31 napra). Majd beadtam a reklamációt, amit kapásból
elutasítottak azzal, hogy 4 hetem (azaz 28 napom!!!) lett volna rá,
hogy szóljak, ha nem tetszik valami. Vagyis reklamáljam meg
látatlanban, amikor még nem tudok semmit bizonyítani, és adott esetben
lehetőséget adok a szolgáltatónak, hogy még azelőtt korrigáljon, hogy
elbírálná a panaszom, majd elutasítsa azzal, hogy nincs igazam, nem is
úgy működik, ahogy leírtam. Ha meg kivárok, és begyűjtöm hozzá a
kétségbevonhatatlan bizonyítékot, akkor adminisztratíve elutasítanak,
mert túlléptem a határidőt.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list