[elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
Thu Jun 27 09:56:19 CEST 2013


Én azt nem értem, mit nem értesz. :)
A kiindulási alap egy sima elsőkerékmeghajtású kisteherautó.
A villanymotor-generátor a hátsó kerekeken van, differenciálművel, teljesen
függetlenül a dízelmotortól és az elsőkerékmeghajtástól.
Így nem értem, mit értesz közvetlen töltésen.
Illetve közvetlen az a töltés, csak az összekötő elem nem egy tengely, hanem
2x2 kerék meg az út.. :)
Töltésvezérlő elektronika megy ugyan olyan kell, mintha egy tengelyen
lennének a motorok.
Amit én nem értek, hogy gyorsuláskor rásegítésnek ebben a konkrét
megoldásban miért nem használják a villanymotorokat.
KI

> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of charles hoss
> Sent: Thursday, June 27, 2013 12:22 AM
> To: elektro-etc
> Subject: Re: [elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag
> 
> azt nem latom tisztan hogy miert is jo hogy nem kozvetlenul toltik - de
egy
> tunik valoszinunek : a toltesi rendszer konyvelesehez elonyos ha nincs
otfele
> toltes . igy megvehetik a standard villanyverda visszataplalos modult es
nem
> kell kulon fejleszteni .
> 
> 
> bye
> dexter
> 
> 
> 
> 2013. június 26. 22:47 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
> 
> > Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta, 2013.06.26.:
> > > "Az akkumulátorok töltésére hálózati (plug-in) vagy "vonszoló"
> > > hajtással van  lehetőség"
> >
> > a "vonszoló" az, hogy a platóra felraknak egy kézzel berántható
> > áramfejlesztőt?
> > vagy a hátsó kereket hajtó 2db 3fázisú villanymotorral a "fékezést
> > emulálva" termeli az áramot? (hiszen fékezéskor ez is akkutöltő, de
> > akkor ez a "vonszolódás"?)
> >
> >



More information about the Elektro-etc mailing list