[elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Wed Jun 26 13:40:44 CEST 2013
Itt (Munchen) eleg sok a dizel, joval nagyobb az aranyuk mint otthon.
Persze ujak, szakadtat elvetve latni. Az en regi autom is kiutaltak
innen, ezert kell ujat vennem.
Nincs szag, neha bent a varosban erzem, egyebkent sokkal tisztabb
mint Bp.
Fuzesi Arnold wrote:
>
>
> On 06/26/2013 11:38 AM, Kormos Imre wrote:
>> Szerintem meg dízel pont csak másfél-két tonna feletti kocsiban
>> legyen, az
>> 1300 ccm-es pöcsköszörű legyen benzines.
>
> Azért mondtam csak, mert az annyira keves levegot hasznal, hogy
> gyalogoskent varoslakokent nem irritalo, epp a tureshatart surolja. Egy
> 2-3 literes akar szalonallapotu dizel ha elindul akkor utana nem tud az
> ember merre menekulni, hogy ne teritsen be mindent a buz. Normafanal
> szoktam futni, neha a betonon. Arra keveredik vmi auto, benzines
> elmegy, semmi, pedig ra van allva az orrom. :) Neha 1-2 meterig erezni
> minimalisan.
> Elmegy egy dizel es teljes szelessegeben az ut betakarva hosszu n x
> tizen metereken at, nagyon hosszan erezni, es nagyon zavaro.
>
>> Ja, és lehessen egy rendszámot tenni a 2 kocsimra, akkor lesz városi
>> ugribugri és távolsági autóm (bár most télen-nyáron motorozok városban).
>
> Mondjuk a fene pakolgatna at, igazabol nem akkora koltseg ket auto...
> foleg ha az egyik egy kis varosi cirkalo. Benzinhez alkatreszhez stb
> kepest elhanyagolhato a teljesitmenyado, kotelezo.
>
>> Kisteherautó meg legyen dizel-hibrid, városban kötelezően akkumulátoros
>> üzemmódban.
>
> Ámen! :)
>
> A.
>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list