[elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Wed Jun 26 13:40:44 CEST 2013


Itt (Munchen) eleg sok a dizel, joval nagyobb az aranyuk mint otthon.
Persze ujak, szakadtat elvetve latni. Az en regi autom is kiutaltak
innen, ezert kell ujat vennem.
Nincs szag, neha bent a varosban erzem, egyebkent sokkal tisztabb
mint Bp.


Fuzesi Arnold wrote:
> 
> 
> On 06/26/2013 11:38 AM, Kormos Imre wrote:
>> Szerintem meg dízel pont csak másfél-két tonna feletti kocsiban 
>> legyen, az
>> 1300 ccm-es pöcsköszörű legyen benzines.
> 
> Azért mondtam csak, mert az annyira keves levegot hasznal, hogy 
> gyalogoskent varoslakokent nem irritalo, epp a tureshatart surolja.  Egy 
> 2-3 literes akar szalonallapotu dizel ha elindul akkor utana nem tud az 
> ember merre menekulni, hogy ne teritsen be mindent a buz. Normafanal 
> szoktam futni, neha a betonon. Arra keveredik vmi auto, benzines  
> elmegy, semmi, pedig ra van allva az orrom. :) Neha 1-2 meterig erezni 
> minimalisan.
> Elmegy egy dizel es teljes szelessegeben az ut betakarva hosszu n x 
> tizen metereken at, nagyon hosszan erezni, es nagyon zavaro.
> 
>> Ja, és lehessen egy rendszámot tenni a 2 kocsimra, akkor lesz városi
>> ugribugri és távolsági autóm (bár most télen-nyáron motorozok városban).
> 
> Mondjuk a fene pakolgatna at, igazabol nem akkora koltseg ket auto... 
> foleg ha az egyik egy kis varosi cirkalo. Benzinhez alkatreszhez stb 
> kepest elhanyagolhato a teljesitmenyado, kotelezo.
> 
>> Kisteherautó meg legyen dizel-hibrid, városban kötelezően akkumulátoros
>> üzemmódban.
> 
> Ámen! :)
> 
> A.
> 
> 


-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list