[elektro-etc] melyiket?

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 15:52:25 CEST 2013


charles hoss wrote:

> a bmw mint mondtam teljesen rossz kompromisszumot hajszol az autogyartasban

Megmondjam nekik? Itt ulok a gyarban :)

> az hogy mi az "erzes" meg mar beszeltuk . egy lokest es utana az elhalo
> motort erosebbnek erzi az ember mint egy egyelenetes nyomateku motort

Erdekes, a dizelt pont azert dicserik a cikkben, mert nem ilyen, hanem
egyenletesen huz.
Lehet, hogy a BMW-nel forditva van, a dizel egyenletes a benzines pupos :)

> nem . a honda jol meg tudta csinalni . nem eszi meg a fejed . a bmw mar
> vagy husz eve is a sportos , sokat evo vacak motorjairol volt hires .
> pl most a garazs szomszedom is bmw fan volt . aztan feladta es ugy dontott
> hasznalhato auto kell neki , nem olyan ahol allandoan szerelni kell .

Aston Martin szerint nem szar... Meg egyeb premium-gyartok szerint
sem, BMW motor hajtja oket.

> befecskendezok , nagynyomasu szivattyu , vezermutenygely , kettos tomegu
> lendkerek , fotengely harmonic balancer , turbo , intercooler , nehezebb
> motor miatt engedo kaszni .

Na de ezek mind vannak a benzinesekben is, es idonkent meghibasodnak.
Miert olyan meglepo ez? Bele kell kalkulalni, hogy az autora kolteni kell.

> az 1.8millo harom liter elteres eseten igaz .
> ha a gyari erteket nezzuk , akkor inkabb fele .

A gyari erteket felejtsd el, teljesen.
Mar tobben irtuk, cikk is volt rola, benzines mindig sokkal tobbet
eszik a gyari adatnal.

> ami nagyon keves szervizbol jon ki , de ha saccolnom kell hogy mit
> szeretnek - hasznalni egy autot normalisan es sokaig vagy hasznalni olcson
> , aztan neha random beesik egy parszazezres kiadas , ami barhol rajohet es
> akkor kampec , akkor inkabb az elobbi . egy haver xc volvoja sitaborba
> menet limitalta le magat 60-ra . viccesebb lett volna ha ott romlik el es
> igy jon haza , de igy sem orult .

A benzines nem romlik el soha, vagy elromlik, csak olcso javitani?
A megbizhatosag, vagy a koltsegvetest hirtelen megterhelo kiadas?

> a haver aki levezette a mazdaja eseten hogy most el kell dobni , mert
> rakolthet 6-800ezret hogy legyen egy autoja ami egymilliot er , mert a

Ok, ne vegyel Mazdat. En sem veszek. Vegyel Citroent.

> dexter

-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list